اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

ارتش سوریه به شمال غرب حما، نیروی کمکی اعزام کرد

  • کد خبر : 4360
  • 09 شهریور 1395 - 9:18
ارتش سوریه به شمال غرب حما، نیروی کمکی اعزام کرد

پس از تسلط گروه‌های مسلح بر یک شهر و دو روستا در شمال غرب حما، ارتش سوریه برای بازپس‌گیری این مناطق، نیروی کمکی اعزام کرد.  به گزارش اخبار جهادی به نقل از الاخباریه، منابع سوری گزارش دادند: در عملیات ارتش سوریه علیه تروریست‌های جبهه النصره درحومه غربی حما، ۱۱ تروریست به هلاکت رسیدند. ارتش سوریه در […]

پس از تسلط گروه‌های مسلح بر یک شهر و دو روستا در شمال غرب حما، ارتش سوریه برای بازپس‌گیری این مناطق، نیروی کمکی اعزام کرد.
 به گزارش اخبار جهادی به نقل از الاخباریه، منابع سوری گزارش دادند: در عملیات ارتش سوریه علیه تروریست‌های جبهه النصره درحومه غربی حما، ۱۱ تروریست به هلاکت رسیدند.

ارتش سوریه در منطقه طلف و اطراف آن در جنوب غربی حما، ادوات تروریست‌ها را منهدم کرد.
همزمان نیروی هوایی سوریه مراکز تجمع تروریست‌ها را در مورک، لطامنه، لمصاصنه، حلفایا، معرکبه، زلاقیات و اطراف کفرزیتا در حومه شمالی حما بمباران کرد.
بر اثر این حملات، شماری از خودروها و ادوات تروریست‌ها منهدم شد و شماری از تروریست‌ها از پا درآمدند.
ارتش سوریه همچنین مرکز تجمع تروریست‌های گروه موسوم به جندالاقصی را در شرق شهر لطامنه در حومه شمالی حما هدف قرار داد و عبدالرحیم جزار سرکرده گردان پیاده آن را به هلاکت رساند.
این در حالی است که منابع سوری از تسلط گروه‌های مسلح بر شهر حلفایا و روستاهای مصاصنه و بویضه در حومه شمال غربی حما خبر دادند و اعلام کردند: ارتش سوریه نیروهای کمکی به منطقه برای بازپس گیری مناطقی که گروه‌های مسلح به آنها وارد شده اند، اعزام کرده است.
لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=4360

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.