اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

درگیری شدید ارتش سوریه با تروریست‌ها در محور شمالی حماه

  • کد خبر : 4351
  • 08 شهریور 1395 - 13:41

گروه‌های تروریستی برای کم کردن فشار بر جبهه حلب روز گذشته عملیاتی را از چند محور در حومه شمالی حماه آغاز کردند، که اکنون درگیری‌ها بین ارتش سوریه و تروریست‌ها در این محورها ادامه دارد.  به گزارش اخبار جهادی ارتش سوریه و گروه تروریستی جیش النصر در چندین محور در حومه شمالی حماه به شدت با […]

گروه‌های تروریستی برای کم کردن فشار بر جبهه حلب روز گذشته عملیاتی را از چند محور در حومه شمالی حماه آغاز کردند، که اکنون درگیری‌ها بین ارتش سوریه و تروریست‌ها در این محورها ادامه دارد.

 به گزارش اخبار جهادی ارتش سوریه و گروه تروریستی جیش النصر در چندین محور در حومه شمالی حماه به شدت با هم درگیر شدند.

گروه تروریستی جیش النصر به همراه تعداد دیگری از گروه‌های تروریستی روز گذشته عملیاتی را تحت عنوان «شراره‌های خشم برای حمایت از حلب» در حومه شمالی حماه به راه انداختند.

اکنون ارتش سوریه در حال دفع حمله تروریست‌ها به نقاط «البویضه» و «المصاصنه» واقع در حومه شمالی حماه است و همزمان توپخانه ارتش مراکز تروریست‌ها را در  «مورک»، «لطمین» و «لحایا» هدف قرار داد.

در حمص نیز ارتش سوریه حمله تروریست‌ها برای قطع راه ارتباطی «حمص ـ طرطوس» را ناکام گذاشت.

همزمان جنگنده‌های ارتش سوریه، محله «الوعر» و اطراف آن را بمباران کردند که در این حملات بخش زیادی از مواضع نیروهای مسلح منهدم شد.

محله الوعر در حمص از یک سال پیش شاهد توافق بین ارتش سوریه و گروه‌های مسلح بوده است ولی این گروه ها بدون توجه به توافق آشتی مواضع ارتش را هدف قرار می‌دهند.

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

تسنیم

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=4351

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.