اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

ارتش سوریه و حزب‌الله بر ارتفاعات مشرف بر دانشکده‌های نظامی حلب مسلط شدند

  • کد خبر : 4144
  • 30 مرداد 1395 - 10:16
ارتش سوریه و حزب‌الله بر ارتفاعات مشرف بر دانشکده‌های نظامی حلب مسلط شدند

نیروهای سوری و حزب الله لبنان راه ارتباطی الراموسه به شهرک خان طومان را قطع کردند و خود را به ارتفاع راهبردی «ام القرع» در محور روستای المشرفه رسانند که بر دانشکده‌های نظامی اشراف دارد.  به گزارش اخبار جهادی ، نبرد در جنوب حلب، همچنان ادامه دارد و البته از ائتلاف تروریستی «جیش الفتح» تلفات می‌گیرد. […]

نیروهای سوری و حزب الله لبنان راه ارتباطی الراموسه به شهرک خان طومان را قطع کردند و خود را به ارتفاع راهبردی «ام القرع» در محور روستای المشرفه رسانند که بر دانشکده‌های نظامی اشراف دارد.

 به گزارش اخبار جهادی ، نبرد در جنوب حلب، همچنان ادامه دارد و البته از ائتلاف تروریستی «جیش الفتح» تلفات می‌گیرد.

منابع میدانی به «بین‌الملل فارس» گفتند که نیروهای ویژه حزب الله موفق شدند تحرکات و مسیر تردد دهها تن از عناصر تروریستی جیش الفتح را که درصدد عقب‌نشینی از دانشکده‌های نظامی به حومه غربی شهر حلب بودند، رصد کنند و آنان را هدف بگیرند.

رزمندگان مقاومت حزب الله پس از اطلاع از این مسئله، با مین‌گذاری بر سر مسیر انتقال تروریستها توانستند دهها تن از آنها را از پا در آورند.

به گزارش بین‌الملل فارس، تعدادی دیگر از تروریستهای جیش الفتح نیز در حین فرار از منطقه راهبردی «الراموسه» به ضرب گلوله توپخانه ارتش سوریه کشته شدند؛ راموسه منطقه‌ای است که جیش الفتح هفته گذشته موفق شد معبری باریک به داخل مناطق شرقی حلب باز کند اما با تسلط آتشباری ارتش سوریه مسدود ماند تا محاصره پابرجا بماند.

گروهی از نیروهای ویژه مقاومت نیز توانستند ۵ تن از تک تیرندازهای تروریست را در ساختمان‌های دانشکده های نظامی از پای درآورند. این تک‌تیراندازان حرکت را برای ارتش سوریه و مقاومت جهت پیشروی سخت کرده بودند.

از نیمه شب گذشته نیز نیروهای سوری تحت فرماندهی «سرهنگ سهیل» (معروف به تایگر) و رزمندگان حزب الله عملیات سنگینی را از حومه کارخانه سیمان به سوی دانشکده‌های نظامی آغاز کردند. منطقه‌ای که کارخانه سیمان در آن واقع است، از حیث نظامی برای دو طرف، حائز اهمیت است.

همزمان گروهی دیگر از نیروهای سوری و مقاومت حملاتی را از محور روستای «المشرفه» آغاز کردند و موفق شدند خطوط دفاعی تروریستها را در ارتفاعات «المحروقات و الجمعیات» در هم شکنند.

نیروهای سوری همچنین راه ارتباطی الراموسه به شهرک خان طومان را قطع کردند و خود را به ارتفاع راهبردی «ام القرع» در محور روستای المشرفه رسانند که بر دانشکده‌های نظامی اشراف دارد.

خان‌طومان در جنوب غرب شهر حلب، طی هفته‌های گذشته به پایگاهی برای اعزام و اقدام جیش الفتح علیه ارتش سوریه در جنوب حلب بدل شده است.

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

فارس

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=4144

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.