اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

تروریست‌ها همچنان زیر آتش سنگین ارتش سوریه در حلب

  • کد خبر : 4037
  • 18 مرداد 1395 - 18:04
تروریست‌ها همچنان زیر آتش سنگین ارتش سوریه در حلب

گذرگاه باریک و ناامن تروریست‌ها به شرق حلب تنها باعث شده تعدادی نیروی پیاده وارد حلب شوند و خودروهای امدادی و حامل مهمات نتوانسته‌اند زیر آتش سنگین ارتش سوریه از آن عبور کنند. به گزارش اخبار جهادی ، نیروی هوایی سوریه به هدف قرار دادن مواضع تحت سلطه گروه‌های تروریستی در جنوب غرب حلب ادامه می […]

گذرگاه باریک و ناامن تروریست‌ها به شرق حلب تنها باعث شده تعدادی نیروی پیاده وارد حلب شوند و خودروهای امدادی و حامل مهمات نتوانسته‌اند زیر آتش سنگین ارتش سوریه از آن عبور کنند.

به گزارش اخبار جهادی ، نیروی هوایی سوریه به هدف قرار دادن مواضع تحت سلطه گروه‌های تروریستی در جنوب غرب حلب ادامه می دهد. این در حالی است که اخباری از تقویت نیروهای ارتش سوریه و نیروهای شرکت‌کننده در درگیری های حلب منتشر شده است تا این نیروها بتوانند مواضع از دست رفته را از تروریست‌ها پس بگیرند.

گروه تروریستی جیش الفتح اعلام کرده که مرحله جدیدی را برای “آزادسازی” حلب آغاز می‌کند، این اعلام بعد از شکست این گروه در باز کردن گذرگاه امن به سمت مناطق شرقی حلب صورت گرفته و آنها از رفع محاصره این شهر ناتوان هستند.

گروه‌های تروریستی از طریق چندین حمله، پیشروی‌هایی را از طرف جنوب در آکادمی فنی هوایی و دانشکده تجهیز به سمت منطقه الراموسه داشته‌اند و به صورت مشخص به سمت کارگاه گاز در الراموسه حرکت کرده‌اند. در پی این پیشروی جنجال تبلیغاتی گسترده‌ای صورت گرفته و تروریست‌ها مدعی تسلط بر این منطقه شدند. در پیشروی‌هایی که عصر شنبه صورت گرفت، این گروه‌ها با استفاده از عوامل انتحاری از تابعیت‌های مختلف توانستند شکافی را در محاصره حلب ایجاد کرده‌ و به سمت این شهر پیشروی کنند.

با وجود باز شدن این شکاف، تعدادی از عوامل پیاده تروریست‌ها موفق به ورود به مناطق حلب شده‌اند، اما این شکاف خیلی باریک بوده و تنها یک کیلومتر عرض دارد و به همین علت با وجود حملات شدید، عوامل تروریستی موفق به تسلط بر کارخانه سیمان در این منطقه نشدند.

در صورتی که تروریست‌ها بتوانند این کارخانه را تحت کنترل خود بگیرند، می‌توان گفت که گذرگاهی که ایجاد کرده‌اند، امن است، ولی شکست آنها در رسیدن به این کارخانه باعث شده شکاف مذکور برای آنها بسیار ناامن باشد؛ چرا که آنها علاوه بر موشک‌های رهگیر و توپخانه‌ها، از طریق سلاح‌های متوسط و سبک ارتش سوریه نیز هدف قرار می گیرند. همین موضوع باعث شده گروه‌های تروریستی نتوانند هیچ خودرویی را از طریق مسیر خاکی وارد مناطق شرقی کنند و تنها تعدادی از عناصر پیاده وارد این محلات شده‌اند.

هر صحبتی در رابطه با ورود خودروهای حامل مهمات یا کالاهای امدادی برای عناصر مسلح مناطق شرقی، دروغ است.

یک منبع میدانی روایت تروریست‌ها از امن  بودن مسیر رفت ‌و آمد به مناطق شرق حلب را نادرست خواند و تاکید کرد که ارتش سوریه تمرکز آتش شدیدی را در این منطقه اعمال کرده که تمامی تلاش‌ها برای احیای آن را ناکام گذاشته است.

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

تسنیم

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=4037

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.