اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

آغاز رقابت‌های “حمله ساواروف” با حضور تیم زرهی ایران و ۴ کشور جهان

  • کد خبر : 3985
  • 10 مرداد 1395 - 19:14
آغاز رقابت‌های “حمله ساواروف” با حضور تیم زرهی ایران و ۴ کشور جهان

رقابت‌های رشته حمله ساواروف از مسابقات نظامی روسیه، با حضور تیم زرهی ایران و ۴ کشور جهان آغاز شد. به گزارش اخبار جهادی ، در ادامه برگزاری مسابقات نظامی روسیه (International Army Games 2016) در رشته حمله ساواروف، طبق قرعه کشی انجام شده، رقابت تیم‌های روسیه، چین و قزاقستان در دور اول از این رشته، […]

رقابت‌های رشته حمله ساواروف از مسابقات نظامی روسیه، با حضور تیم زرهی ایران و ۴ کشور جهان آغاز شد.
به گزارش اخبار جهادی ، در ادامه برگزاری مسابقات نظامی روسیه (International Army Games 2016) در رشته حمله ساواروف، طبق قرعه کشی انجام شده، رقابت تیم‌های روسیه، چین و قزاقستان در دور اول از این رشته، در منطقه آلابینو مسکو آغاز شد.

تیم چین در این رشته از مسابقات از نفربرهای جنگی ساخت خودش استفاده می‌کند اما تیم‌های روسیه و قزاقستان از نفربرهای  BMP-2 ساخت روسیه استفاده خواهند کرد.

رقابت‌های «حمله ساواروف» و «تانک بیاتلون» در یک دور و با قواعد مشابه برگزار می‌شوند که در آن، خدمه نفربرها با هدف‌ها درگیر می‌شوند، هدف‌هایی مانند خودروهای زره‌پوش سبک، بالگردهایی که در ارتفاع پایین پرواز می‌کنند و همچنین موشک‌های ضد‌تانک.

هر رشته حمله ساواروف، تیم‌ها باید با استفاده از نفربرهای خود، از یک سری موانع شامل مسیرهای آب‌گرفته، تپه‌ها، پل‌ها، خندق‌های ضدتانک، سراشیبی و سربالایی‌های خاکی عبور کنند.

تیم‌های روسیه، چین، ونزوئلا، قزاقستان و ایران برای کسب عنوان بهترین تیم در رقابت‌های بین‌المللی «حمله ساواروف» در چارچوب مسابقات بین‌المللی ارتش‌ها با یکدیگر رقابت می‌کنند.

در این مسابقات، برای هر تیم ۴ نفربر در نظر گرفته شده که در هر نفربر، ۳ خدمه اصلی حضور یافته و یک خدمه نیز به عنوان نیروی رزرو در میدان حضور خواهد داشت که با این حساب، هر تیم ۱۲ خدمه دارد.

علاوه بر این، هر تیم ۲ مربی و ۶ نیروی دیگر در قالب واحد تعمیر و نگهداری همراه خواهد داشت. سرهنگ مهدی احمدی افشار سرپرست تیم نفربر ایران در این مسابقات است.

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=3985

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.