اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

خاکریز جدید صهیونیست‌ها داخل مناطق مرزی سوریه

  • کد خبر : 3629
  • 22 تیر 1395 - 10:10
خاکریز جدید صهیونیست‌ها داخل مناطق مرزی سوریه

یک منبع در گروه معارضان سوری از تحرکات جدید ارتش رژیم صهیونیستی در “خط آتش بس” با سوریه و احداث خاکریز خبر داد.  به گزارش اخبار جهادی به نقل از العالم ، بولدوزرهای ارتش رژیم اسرائیل روز دوشنبه خط موسوم به “خط آتش بس” در جنوب سوریه را نقض کرده و کار خاکبرداری برای احداث خاکریز […]

یک منبع در گروه معارضان سوری از تحرکات جدید ارتش رژیم صهیونیستی در “خط آتش بس” با سوریه و احداث خاکریز خبر داد.
 به گزارش اخبار جهادی به نقل از العالم ، بولدوزرهای ارتش رژیم اسرائیل روز دوشنبه خط موسوم به “خط آتش بس” در جنوب سوریه را نقض کرده و کار خاکبرداری برای احداث خاکریز در منطقه را آغاز کردند.این منبع که نخواست نامش فاش شود، به خبرگزاری آناتولی ترکیه گفت: بولدوزرها به همراه نیروهای ارتش اسرائیل از خط آتش بس در حدفاصل بین جولان اشغالی و حومۀ استان قنیطره در جنوب سوریه عبور کرده و ۳۰۰ متر وارد منطقه تل عکاشه در شهرک بریقه در حومه مرکزی قنیطره شدند.
وی گفت، نیروهای رژیم صهیونیستی در تلاش برای تغییر “خط آتش بس” و بردن بیشتر آن به داخل خاک سوریه و تامین امنیت مواضع خود در بلندهای جولان هستند که آن را در سال ۱۹۶۷ میلادی اشغال کردند.
نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی تابستان گذشته وارد اردوگاه الشحار در حومۀ شمالی قنیطره در مجاورت نوار حدفاصل با جولان اشغالی شدند، و برخی درختان و چادرها در منطقه را برچیده و خندق حفر کردند.
خط آتش بس، مناطق تحت اشغال رژیم صهیونیستی در بلندیهای جولان سوریه و منطقه عاری از سلاح وابسته به سوریه را براساس توافقنامه توقف درگیری بین سوریه و رژیم اشغالگر از هم جدا می کند. این توافقنامه در ۳۱ ماه مه سال ۱۹۶۴ میلادی با حضور نمایندگانی از سازمان ملل و شوروی سابق و آمریکا امضا شد.

رژیم صهیونیستی از گروه های مسلح در سوریه حمایت و پشتیبانی می کند و مجروحان آنان را پس از انتقال به داخل اراضی اشغالی در بیمارستانهای نظامی خود درمان می کند.

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=3629

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.