اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

ارتش سوریه شهرک «میدعا» را پس گرفت/ پیشروی ادامه دارد

  • کد خبر : 3579
  • 19 تیر 1395 - 8:48
ارتش سوریه شهرک «میدعا» را پس گرفت/ پیشروی ادامه دارد

ارتش سوریه و رزمندگان مقاومت در ادامه عملیات خود موفق شدند در ادامه پیشروی‌ها در حومه شرقی دمشق، علاوه بر پاکسازی شهرک «میدعا»، بخش های شمالی و غربی مزارع حومه این شهرک را پاکسازی کنند.   از صبح روز جمعه، عناصر تروریستی «جیش الاسلام» حملات متقابلی را علیه مواضع نیروهای سوری آغاز کردند و توانستند […]

ارتش سوریه و رزمندگان مقاومت در ادامه عملیات خود موفق شدند در ادامه پیشروی‌ها در حومه شرقی دمشق، علاوه بر پاکسازی شهرک «میدعا»، بخش های شمالی و غربی مزارع حومه این شهرک را پاکسازی کنند.

 

از صبح روز جمعه، عناصر تروریستی «جیش الاسلام» حملات متقابلی را علیه مواضع نیروهای سوری آغاز کردند و توانستند علاوه بر اشغال مزارع به شهرک «میدعا» نفوذ کنند.

نیروهای سوری و رزمندگان مقاومت از ظهر جمعه با ارسال تجهیزات جدید موفق شدند پیشروی تروریست‌ها را متوقف کنند.

ارتش سوریه و نیروهای مقاومت پس از درگیری های ۶ ساعته و به هلاکت رساندن دهها شهرک و مزارع «میدعا» را بازپس گرفتند.

 پیشروی نیروهای سوری و مقاومت  در این محور فقط به آزادسازی شهرک میدعا خلاصه نشده و در ادامه عملیاتی از سه محور علیه مواضع تروریست‌ها در شهرک میدعانی در جنوب غرب شهرک میدعا آغاز شد.

خبرها حاکیست پیشروی نیروهای سوری و رزمندگان مقاومت به سمت این شهرک ادامه دارد.

در صورت بازپس گیری شهرک «میدعانی» خطر نفوذ تروریست‌های جیش الاسلام به شهرک راهبردی میدعا تا حدود زیادی کاهش می‌یابد.

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

فارس

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=3579

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.