اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

تحکیم موقعیت ارتش سوریه در منطقه الملاح حلب/حملات داعش و النصره دفع شد

  • کد خبر : 3537
  • 15 تیر 1395 - 11:11
تحکیم موقعیت ارتش سوریه در منطقه الملاح حلب/حملات داعش و النصره دفع شد

نیروهای ارتش سوریه موفق شدند ضمن پیشروی در مناطقی از استان حلب موقعیت خود را در کشتزارها الملاح تحکیم ببخشند. به گزارش اخبار جهادی به نقل از میزان ، یک منبع نظامی سوری با اشاره به تسلط نیروهای ارتش این کشور بر کشتزارهای شمالی الملاح و بخشی از مزارع جنوبی و منطقه ای از لیرمون در […]

نیروهای ارتش سوریه موفق شدند ضمن پیشروی در مناطقی از استان حلب موقعیت خود را در کشتزارها الملاح تحکیم ببخشند.

به گزارش اخبار جهادی به نقل از میزان ، یک منبع نظامی سوری با اشاره به تسلط نیروهای ارتش این کشور بر کشتزارهای شمالی الملاح و بخشی از مزارع جنوبی و منطقه ای از لیرمون در حلب اعلام کرد: یگان های ارتش سوریه ساختمان های دولتی و پلیس در منطقه لیرمون در اطراف شهر حلب را به کنترل خود در آورده اند.

در پی حملات یگان های ارتش سوریه با همکاری نیروهای مردمی به مواضع تروریست ها در این مناطق شمار زیادی تروریست کشته و زخمی و مقادیری سلاح و تجهیزات آنان منهدم شد.

یگان های ارتش سوریه در حمله به محل های تجمع و مواضع گروه های تروریستی در بخش شمالی حلب ضمن تسلط بر مزارع شمالی الملاح و مزارع جنوبی و ساختمان های لیرمون مواضع خود را در این مناطق تحکیم کردند.

این عملیات به کشته شدن شمار زیادی تروریست که بیشتر وابسته به جنبش موسوم به نورالدین الزنکی بودند منجر و مقادیر زیادی سلاح و تجهیزات انان نیز منهدم شد.

همچنین نیروهای ارتش سوریه  همچنین دو حمله همزمان تروریست های جبهه النصره و داعش را به بخش های مسکونی  منطقه سلمیه خنثی کردند.

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=3537

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.