اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

اعزام بزرگترین ناو هواپیمابر روسیه به سوریه

  • کد خبر : 3523
  • 14 تیر 1395 - 11:14
اعزام بزرگترین ناو هواپیمابر روسیه به سوریه

ولادیمیر پوتین از اعزام بزرگترین ناو هواپیمابر روسیه به سوریه برای شکست عناصر گروه تروریستی داعش خبر داد. به گزارش اخبار جهادی به نقل از وبسایت روزنامه سان، “ولادیمیر پوتین،” رئیس جمهور روسیه قرار است برای شکست عناصر گروه تروریستی داعش در سوریه بزرگترین ناو هواپیمابر “آدمیرال کوزنتسوف” را به همراه ۳۰ جت جنگنده و بالگرد […]

ولادیمیر پوتین از اعزام بزرگترین ناو هواپیمابر روسیه به سوریه برای شکست عناصر گروه تروریستی داعش خبر داد.
به گزارش اخبار جهادی به نقل از وبسایت روزنامه سان، “ولادیمیر پوتین،” رئیس جمهور روسیه قرار است برای شکست عناصر گروه تروریستی داعش در سوریه بزرگترین ناو هواپیمابر “آدمیرال کوزنتسوف” را به همراه ۳۰ جت جنگنده و بالگرد به این کشور جنگ زده اعزام کند.

رئیس جمهور روسیه این تصمیم را پس از جنایات فجیع عناصر گروه تروریستی داعش در بنگلادش و بغداد اتخاذ کرد. تروریستهای داعش دو روز پیش ۲۰ نفر را در رستورانی در داکا، پایتخت بنگلادش گروگان گرفتند و آنها را کشتند. روز گذشته نیز انفجار یک خودروی بمب گذاری شده در بغداد ۱۲۵ کشته بر جای گذاشت.
یک منبع آگاه گفت: این کشتی جنگیِ ۵۵ هزار تُنی از ماه اکتبر سال جاری میلادی تا ژانویه سال آینده (مهر تا دی ۹۵) در منطقه مستقر می شود. ناو هواپیمابر آدمیرال کوزنتسوف به بالگردها و هواپیماهای جنگی نیز مجهز خواهد بود. این ناو هواپیمابر ۱۵ جت جنگنده سوخو Su-33، ۱۵ جنگنده Mig-29 و ۳۰ بالگرد جنگی حمل می کند.
گفته می شود حملات هوایی نیروهای ائتلاف پیشتر گروه تروریستی داعش را در مرز نابودی قرار داده است. انتظار می رود این تلاش روسیه نیز در فروپاشی ابدی و محو عناصر گروه تروریستی داعش مؤثر باشد. هفته گذشته نیروهای عراقی موفق شدند شهر فلوجه را از دست تروریستهای داعش آزاد کنند.
لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=3523

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.