اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

القاعده، “زنجبار” یمن را به مزدوران هادی تسلیم کرد

  • کد خبر : 2495
  • 06 اردیبهشت 1395 - 11:29
القاعده، “زنجبار” یمن را به مزدوران هادی تسلیم کرد

با عقب نشینی تروریست های القاعده مناطق غربی و شمالی “زنجبار” مرکز استان ابین در جنوب یمن، مزدوران منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی و فراری یمن با پشتیبانی نیروهای سعودی وارد این شهر شدند. به گزارش اخبار جهادی به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم و به نقل از نشریۀ سعودی “الحیاه”، شاهدان عینی از […]

القاعده، "زنجبار" یمن را به مزدوران هادی تسلیم کرد
با عقب نشینی تروریست های القاعده مناطق غربی و شمالی “زنجبار” مرکز استان ابین در جنوب یمن، مزدوران منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی و فراری یمن با پشتیبانی نیروهای سعودی وارد این شهر شدند.
به گزارش اخبار جهادی به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم و به نقل از نشریۀ سعودی “الحیاه”، شاهدان عینی از مستقر شدن عناصر القاعده در شهر المکلا و مناطق کوهستانی نزدیک آن خبر دادند و گفتند که تروریست های القاعده در طول جادۀ بین المکلا به وادی حضرموت چندین پست ایست و بازرسی ایجاد کرده اند.
منابع نظامی و عشیره ای یمن از رسیدن تعداد زیادی از نیروهای وابسته به عبد ربه منصور هادی و مزدوران متجاوز سعودی به منطقه “المسیله” در وادی حضرموت خبر دادند که گمان می رود مقدمه ای برای یک عملیات نظامی دیگر برای پس گرفتن ساحل حضرموت و شهر المکلا مرکز استان حضرموت، از تروریست های القاعده باشد.
در استان مأرب در شرق صنعا نیز منابع عشیره ای گزارش دادند، خودروی سه فرد مسلح که گمان می رود از عناصر القاعده باشند دیروز (شنبه) در حملۀ یک پهپاد (احتمالا آمریکایی) هدف قرار گرفت و در آتش سوخت.
از سوی دیگر ارتش یمن، جنبش انصارالله و نیروهای وابسته به علی عبدالله صالح رئیس جمهوری برکنار شدۀ یمن، مواضع شبه نظامیان هادی را با انواع سلاح هدف قرار دادند که در اثر آن تعدادی از مزدوران رییس جمهوری مستعفی و فراری یمن از جمله یکی از سرکردگان آن به نام “حمزه المخلافی” کشته شدند.
عربستان با ائتلاف برخی کشورهای عربی منطقه و با همراهی آمریکا از ششم فروردین سال گذشته حملات گسترده ای علیه یمن آغاز کرده تا«عبد ربه منصورهادی» رئیس جمهوری مستعفی و فراری این کشوررا به حاکمیت بازگرداند و از قدرت گرفتن انقلابیون یمنی که امنیت شهرهای این کشور را تأمین می کنند، جلوگیری کند.
براثر این حملات، تاکنون هزاران یمنی از جمله زنان و کودکان شهید و یا زخمی شده و ده ها هزار نفر نیز آواره شده اند و به تأسیسات زیربنایی، خدماتی و درمانی این کشور آسیب های جدی وارد شده است.
لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=2495

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.