اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

سامانه اطلاعاتی جدید و مهم ارتش سوریه + عکس

  • کد خبر : 2477
  • 05 اردیبهشت 1395 - 14:40

به گزارش اخبار جهادی به نقل از گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، این سامانه اطلاعاتی جدید “فاری ۱” نامیده می‌شود، که از آن در روز و هنگام نبودن وضوح لازم برای رهگیری و نابود کردن دشمن استفاده می شود. روزنامه روسی “روسیسکا گازتا” تأکید کرد که این سامانۀ اطلاعاتی اکنون در اختیار ارتش سوریه قرار […]

به گزارش اخبار جهادی به نقل از گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، این سامانه اطلاعاتی جدید “فاری ۱” نامیده می‌شود، که از آن در روز و هنگام نبودن وضوح لازم برای رهگیری و نابود کردن دشمن استفاده می شود.

۵۰۶۰۵۵_۲۷۶

روزنامه روسی “روسیسکا گازتا” تأکید کرد که این سامانۀ اطلاعاتی اکنون در اختیار ارتش سوریه قرار گرفته و استفاده از آن آغاز شده است.

خبرگزاری اسپوتنیک هم خاطرنشان کرد: این دستگاه روی تیربار یا موشک انداز نصب می‌شود و وضوح دید بسیار خوبی به نیروها جهت هدف قرار دادن تروریستها در مسافت ۲ کیلومتری می‌دهد، به وسیله این سامانه همچنین می توان تانکها و یا خودروها را در فاصله ۴ کیلومتری تحت نظر گرفت.

بر اساس این گزارش، دشمن نمی تواند در مقابل این سامانه خودش را مخفی کند و این دستگاه در شرایط بارش باران، مه، ابر و گرد و غبار به خوبی و به صورت ۶ ساعت مستمر کار می کند و استفاده از آن در شرایط آب و هوایی سوریه بسیار مهم و ضروری است.

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=2477

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.