اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

ادامه عملیات پاکسازی شهر القریتین سوریه

  • کد خبر : 1876
  • 16 فروردین 1395 - 17:15

یگان‌های مهندسی ارتش سوریه موفق به تأمین کامل امنیت شهر القریتین و از بین بردن مین‌ها و مواد انفجاری شده‌اند. خبرنگار شبکه تلویزیونی روسیا الیوم گزارش داد: بمباران جنگنده های ارتش روسیه گروه های تروریستی مستقر در سوریه را متحمل خسارت ها و شکست های گسترده ای کرده است. این در حالی است که شهر […]

یگان‌های مهندسی ارتش سوریه موفق به تأمین کامل امنیت شهر القریتین و از بین بردن مین‌ها و مواد انفجاری شده‌اند.

خبرنگار شبکه تلویزیونی روسیا الیوم گزارش داد: بمباران جنگنده های ارتش روسیه گروه های تروریستی مستقر در سوریه را متحمل خسارت ها و شکست های گسترده ای کرده است. این در حالی است که شهر القریتین، واقع در جنوب شرق حومه حمص در عملیاتی، تحت کنترل ارتش سوریه و هم پیمانانش قرار گرفت. آزاد شدن این شهر پس از انجام سلسله عملیاتی موفقیت آمیز برای سیطره بر این منطقه راهبردی صورت گرفت. پس از آزادسازی القریتین، شاهد انجام عملیات برای پاکسازی این شهر و خنثی سازی مین ها و تله های انفجاری در ورودی آن هستیم. گروه تروریستی داعش اقدام به کار گذاشتن مین ها و تله های انفجاری در تمامی مناطق شهر کرده است.
یکی از نظامیان ارتش سوریه گفت: ما موفق به ورود به شهر القریتین شدیم. ما از محورهای جنوبی، غربی و شمالی وارد این شهر شدیم. ورود ما به القریتین با حمایت توپخانه و آتش گسترده نیروها به سمت تمامی اهداف مشخص شده در این شهر صورت گرفت. نیروی هوایی نیز پشتیبانی فراگیری از این عملیات داشت. بسیاری از پایگاه های تروریست ها در این عملیات تخریب و منهدم شد. نیروی زمینی نیز توانست پیشروی سریعی در این منطقه داشته باشد و تمامی شهر را از چنگال تروریست ها آزاد کند.
شیرین العلی، خبرنگار روسیا الیوم در گزارش خود افزود: یگان های مهندسی ارتش سوریه نیز موفق به تامین کامل امنیت شهر القریتین و از بین بردن مین ها و مواد انفجاری شدند. شماری از تروریست های داعش و نیروهای وابسته به آنها نیز به مناطق مجاور این شهر فرار کردند.
باشگاه خبرنگاران
لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=1876

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.