اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

پیروزی جدید ارتش سوریه مقابل داعش/ هلاکت تروریست‌های سعودی

  • کد خبر : 1647
  • 10 فروردین 1395 - 4:45
پیروزی جدید ارتش سوریه مقابل داعش/ هلاکت تروریست‌های سعودی

ارتش سوریه همچنین مواضع گروه تروریستی جبهه النصره در روستای المنصوره در حومه شمال غربی حماه را هدف حملات خود قرار داد.   به گزارش اخبار جهادی به نقل از شبکه المنار؛ یگان های ارتش در ادامه پیشروی به سمت القریتین، منطقه الحزم و نقطه راهبردی الراقمه و تپه های ضهر الخرنوبی را به کنترل […]

ارتش سوریه همچنین مواضع گروه تروریستی جبهه النصره در روستای المنصوره در حومه شمال غربی حماه را هدف حملات خود قرار داد.

 

به گزارش اخبار جهادی به نقل از شبکه المنار؛ یگان های ارتش در ادامه پیشروی به سمت القریتین، منطقه الحزم و نقطه راهبردی الراقمه و تپه های ضهر الخرنوبی را به کنترل خود درآوردند.
بر پایه این گزارش؛ ارتش سوریه آخرین پایگاه های تروریست های داعشی در منطقه منطار الرمیلی را پاکسازی کرد و خطوط امدادی تروریست ها را قطع کرد.
به گزارش المنار؛ نیروهای ارتش سوریه با تسلط بر مناطق جدیدی در حومه شرقی حمص، پیشروی به سوی شهر القریتین را ادامه دادند.

یگان هایی از ارتش سوریه با همکاری نیروهای دفاع مردمی روز گذشته دو منطقه ۸۴۹ و ۸۵۰ به سمت الحزم و نقطه ۸۷۶ به سمت کوه الرمیله در شمال غرب القریتین در حومه جنوب شرقی حمص را به کنترل درآورد.

 

نیروهای دفاع مردمی در منطقه شرقی نیز در شهرهای المیادین و العشاره در دیرالزور ۹ تروریست داعشی از جمله سه سعودی را به هلاکت رساندند. منابع محلی در شهر المیادین اعلام کردند که چهار تروریست خارجی در میدان الطیبه این شهر در کمین نیروهای مقاومت مردمی افتاده و کشته شدند.
ارتش سوریه همچنین مواضع گروه تروریستی جبهه النصره در روستای المنصوره در حومه شمال غربی حماه را  هدف حملات خود قرار داد. در این عملیات یک خمپاره انداز متعلق به تروریست ها در بخش غربی المنصوره را هدف قرارداد که همه تروریست های اطراف آن کشته شدند.

جام نیوز

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=1647

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.