اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

حمله خمپاره ای تروریست ها در سوریه ۲ کشته و ۱۴ زخمی بر جا گذاشت

  • کد خبر : 896
  • 05 اسفند 1394 - 7:34
حمله خمپاره ای تروریست ها در سوریه ۲ کشته و ۱۴ زخمی بر جا گذاشت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از یک منبع آگاه در استان دیر الزور گزارش داد که تروریست های داعش که در محله های «الرشدیه» و «الحقویقه» مستقر هستند، پنج خمپاره به محله های مسکونی «الجوره» و «القصور» در دیر الزور شلیک کردند. در جریان این حملات تروریستی دو غیر نظامی سوری کشته و ۱۴ […]

IMG20504413

به گزارش قدس آنلاین به نقل از یک منبع آگاه در استان دیر الزور گزارش داد که تروریست های داعش که در محله های «الرشدیه» و «الحقویقه» مستقر هستند، پنج خمپاره به محله های مسکونی «الجوره» و «القصور» در دیر الزور شلیک کردند.
در جریان این حملات تروریستی دو غیر نظامی سوری کشته و ۱۴ تن دیگر زخمی شدند و خسارت های مادی فراوانی به ساختمان های اطراف وارد شد.
این در حالی است که ماه گذشته نیز در حمله تروریستی عناصر داعش به دو محله یاد شده، پنج تن کشته و ۶ تن دیگر زخمی شدند.
تروریست های داعش مورد حمایت غرب و برخی کشورهای منطقه، با اشغال برخی مناطق سوریه تاکنون جنایت های وحشیانه ای در حق اهالی سوریه از جمله دیر الزور مرتکب شدند.
بر اساس این گزارش، نیروهای ارتش سوریه با پشتیبانی جنگنده های روسیه در هفته های اخیر ضربات سنگینی به تروریست ها وارد کرده و موفق شدند با آزاد سازی بسیاری از مناطق راهبردی، دستاوردهای بزرگی کسب کنند.
سوریه حدود پنج سال است که به دلیل حضور گروه های مسلح وتروریستی همچون داعش که از سوی غرب وکشورهای همپیمان آمریکا در منطقه حمایت می شوند، دچار بحران است.

 

 

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=896

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.