اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

شهادت مدافع حرم دیگر ایرانی در سوریه +عکس

  • کد خبر : 872
  • 04 اسفند 1394 - 12:53
شهادت مدافع حرم دیگر ایرانی در سوریه +عکس

منابع میدانی در سوریه ساعتی پیش خبر شهادت یکی از مدافعان حرم حضرت زینب (س) را اعلام کردند.   منابع میدانی در سوریه ساعتی پیش خبر شهادت یکی از مدافعان حرم حضرت زینب (س) را اعلام کردند. بنابر این گزارش، “شهید حجت اسدی” از بسیجیان قدیمی و با سابقه شهر قزوین صبح روز گذشته در […]

منابع میدانی در سوریه ساعتی پیش خبر شهادت یکی از مدافعان حرم حضرت زینب (س) را اعلام کردند.

 

منابع میدانی در سوریه ساعتی پیش خبر شهادت یکی از مدافعان حرم حضرت زینب (س) را اعلام کردند. بنابر این گزارش، “شهید حجت اسدی” از بسیجیان قدیمی و با سابقه شهر قزوین صبح روز گذشته در انفجارهای انتحاری پی در پی روز گذشته در اطراف حرم حضرت زینب (س) به کاروان شهدای کربلای امام حسین (ع) پیوست.

۱-۹۸

 

شهید حجت اسدی از ذاکران اهل بیت، فعالان فرهنگی – مذهبی شهر قزوین و از مسئولان هیئت مذهبی عاشوراء و هیئت عزاداران حسین جان این شهر بشمار می رفت که نقش بسیار پررنگی در جریانات مذهبی قزوین ایفا کرده بود. این شهید در زمان حمله آمریکا به شهرهای نجف و کربلاء مقدس بصورت شخص و داوطلبانه برای دفاع از حرم امام حسین (ع) و حرم امیرالمومنین علی (ع) به عراق رفته و با متجاوزین آمریکایی و انگلیسی جنگیده بود.

 

۱-۹۹

 

دوستان این شهید خاطرات و حکایات فراوانی از نقش وی در برپایی مجامع مذهبی و تشویق و ترغیب جوانان به تغییر مسیر زندگی و پیروی از الگوی اهل بیت عصمت و طهارت (ع) بخاطر دارند. یکی از دوستان شهید نقل می کند که این شهید به امام حسین (ع) و حضرت فاظمه زهرا (س) علاقه و عشق فراوانی داشته و بویژه پس از شهادت چند تن از دوستانش در دفاع از حرم حضرت زینب (س) مکررا آرزوی شهادت از خداوند می کرده است. در نهایت نیز “حجت اسدی” بسیجی و ذاکر اهل بیت (ع) در نزدیکی حرم حضرت زینب (س) در اثر حمله انتحاری چند تروریست داعشی به درجه رفیع شهادت نائل آمد. از این شهید ۳ فرزند پسر دو ماهه، ۴ ساله و ۶ ساله بیادگار مانده است./شهدای ایران

photo_2016-02-23_15-36-31

 

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=872

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.