اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

دیلی استار: جنگ داعش با انتشار ویروس «زامبی»

  • کد خبر : 767
  • 02 اسفند 1394 - 9:24

منابع غربی مدعی شده‌اند گروه تروریستی داعش با ویروس «زامبی فایینگ» (zombifying) طرح یک حمله گسترده به غرب را می‌کشد. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از «دیلی استار»؛ تروریست‌های داعش چندی قبل به تولید تسلیحات شیمیایی دست یافتند این در حالی است که این گروه تروریستی تاکنون چندین مرتبه از سلاح های شیمیایی […]

منابع غربی مدعی شده‌اند گروه تروریستی داعش با ویروس «زامبی فایینگ» (zombifying) طرح یک حمله گسترده به غرب را می‌کشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از «دیلی استار»؛ تروریست‌های داعش چندی قبل به تولید تسلیحات شیمیایی دست یافتند این در حالی است که این گروه تروریستی تاکنون چندین مرتبه از سلاح های شیمیایی علیه مردم عراق و سوریه استفاده کرده است و در نظر دارد با جاسوسی در این زمینه توانایی ساخت تسلیحات شیمیایی خود را افزایش دهد.

برخی منابع غربی مدعی شده اند گروه تروریستی داعش با ویروسی به نام «زامبی فایینگ» (zombifying) طرح یک حمله گسترده به غرب را در سر می‌پروراند.

به تازگی این گروه تروریستی آزمایشات جدیدی را برای تکثیر نوعی ویروس آغاز کرده است که گفته می شود آخرالزمان زامبی ها را به دنبال دارد. دکتر «آرنولد تی بلومبرگ» پژوهشگر و متخصص انسان نماها (زامبی ها) معتقد است گسترش نوعی ویروس می تواند انسانها را به «قاتلانی هار» تبدیل کند. این سناریو واقعی است؛ ایده ای که یک گروه تروریستی مانند داعش قطعا به دنبال آن است.

این پژوهشگر با اشاره به فیلم آخرالزمانی «۲۸ روز بعد» بر این باور است که گروه تروریستی داعش همانند سایر سناریوهای فانتزی خود در صدد تکثیر و انتشار نوعی ویروس در میان انسان‌هاست. ویروسی که می تواند با آلوده کردن مخزن تامین آب آشامیدنی، تعداد زیادی از انسانها را مبتلا کند.

پس از حملات تروریستی داعش در فرانسه، مقامات این کشور و دیگر کشورهای اروپایی نظارت گسترده ای بر منابع آب آشامیدنی اعمال کردند. این در حالیست که مقامات این کشورها نسبت به توانایی داعش در به خدمت گرفتن دانشمندان و تکثیر انواع ویروس‌های خطرناک آگاه هستند.

resized_571817_825

عکس تزئینی است

گفته می شود داعش در پی شکست‌های اخیر به شدت تحت فشار است و انتشار یک ویروس می تواند آخرین حربه این گروه تروریستی علیه مخالفانش باشد.

منبع: تابناک

 

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

 

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=767

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.