اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

ارتش سوریه تونلی به طول ۲۰۰ متر در غوطه شرقی را نابود کرد..جنگنده های ارتش سوریه دو مقر فرماندهی گروه های تروریستی در حومه های ادلب و حماه را منهدم کردند..و سورتی های پروازی علیه مقرات “داعش” و “جبهه النصره” در حومه های حمص و دیر الزور را انجام داد

  • کد خبر : 399
  • 05 دی 1394 - 13:34

نیروی هوایی ارتش  سوریه دو مقر فرماندهی وابسته به گروه های تروریستی را در حومه های ادلب و حماه نابود کرد و سورتی های پروازی را علیه مقرات گروهک تروریستی “داعش” در حومه های “حمص” و “دیر الزور” انجام می دهد. نیروی هوایی ارتش سوریه مقرات فرماندهی گروه های تروریستی  که به رژیم اردوغان وابسته […]

n00464395-b

نیروی هوایی ارتش  سوریه دو مقر فرماندهی وابسته به گروه های تروریستی را در حومه های ادلب و حماه نابود کرد و سورتی های پروازی را علیه مقرات گروهک تروریستی “داعش” در حومه های “حمص” و “دیر الزور” انجام می دهد.

نیروی هوایی ارتش سوریه مقرات فرماندهی گروه های تروریستی  که به رژیم اردوغان وابسته هستند،در حومه های حماه و ادلب را نابود کرد.

در حماه : مقر فرماندهی تروریست های گروه موسوم به “ أحرار الشام” و دو خودروی وابسته به تروریست ها در محله “عطشان” در حومه شمالی نابود شدند.

نیروی هوایی ارتش جمهوری عربی سوریه مخفیگاه ها وابسته به تروریست های “جبهه النصره” و گروه های تکفیری در شرق شهرک “اللطامنه” و مقر فرماندهی تروریست ها و دو خودرو وابسته به تروریست ها در روستای “معرکبه” در شمال حماه را نابود کرد.

طی سورتی های پروازی نیروی هوایی ارتش علیه تروریست ها در شهرک”التمانعه” در حومه جنوبی مقر فرماندهی گروه تروریستی موسوم به “جند الاقصی” که با گروه  تروریستی “داعش” وابسته است  به طور کامل نابود شد.

دیروز طی عملیات یگان های از ارتش علیه مراکز تجمع و مخفیگاه های تروریست ها بیش از ۲۶ تروریست وابسته به گروه تروریستی “جیش الفتح” به هلاکت رسیدند.

در حومه حمص…

همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته، جنگنده های  نیروی هوایی در ارتش جمهوری عربی سوریه سورتی های پروازی علیه مقرات و مخفیگاه های گروه های تروریستی “داعش” و ” جبهه النصره” در حومه حمص را انجام دادند.

این حملات موجب نابودی مقرات متعلق به گروه تروریستی تکفیری” داعش” در کوه «مهین کبیر» در جنوب شرق حمص به حدود ۸۲ کیلومتر، شد.

طی ضربات نیروی هوایی به مقرات و  مخفیگاه ها و خودروهای تروریست های “جبهه النصره” و دیگر گروه های تکفیری وابسته به آن در روستای «تیر معله» شمال استان حمص به حدود ۷ کیلومتر، همه این مقرات و خودروها منهدم شد.

در استان دیر الزور…

یگان های از ارتش و نیروهای مسلح در دیر الزور با همکاری با نیروی هوایی، ضربات مهلک و دقیقی علیه مقرات و مواضع و محورهای وجود گروه ترورستی ” داعش” را وارد کردند.

عکس -7

نیروی هوایی ارتش سوریه حملات شدید علیه مقرات  گروه تروریستی در منطقه «حویجه صکر» در اطراف شرقی از استان دیر الزور را انجام داد که منجر به نابودی آنها و منهدم شدن سلاح و مهمات و خودروهای مجهز به مسلسل ها و کشته شدن همه تروریست ها که در آن بودند، شد.

ارتش و نیروهای مسلح یک عملیات  را ضد مخفیگاه های تروریست های”داعش” در منطقه «صناعه» در استان دیر الزور را انجام داد ..و در این عملیات

مخفیگاه آنان نابود شد.

 

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=399

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.