اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

مقاومت فلسطین «کوادکوپتر» رژیم صهیونیستی را سرنگون کرد

  • کد خبر : 21651
  • 25 تیر 1398 - 12:52
مقاومت فلسطین «کوادکوپتر» رژیم صهیونیستی را سرنگون کرد
گروه‌های مقاومت فلسطینی موفق شدند یک «کوادکوپتر» رژیم صهیونیستی را در مرکز نوار غزه ساقط کنند.

گروه‌های مقاومت فلسطینی موفق شدند یک «کوادکوپتر» رژیم صهیونیستی را در مرکز نوار غزه ساقط کنند.

به گزارش اخبار جهادی، شبکه «المیادین» گزارش داد نیروهای مقاومت فلسطین امروز (سه‌شنبه) یک فروند «کوادکوپتر» رژیم صهیونیستی ویژه عکسبرداری را در «جحرالدیک» واقع در مرکز نوار غزه سرنگون کردند.

این اقدام پس از آن انجام می‌شود که هفته گذشته رژیم صهیونیستی اعلام کرد یک پهپاد را که از نوار غزه برخاسته بوده، ساقط کرده است. بر اساس گزارش روزنامه صهیونیستی «معاریو»، این پهپاد در شهرک صهیونیستی «زیکیم» در مجاور غزه دیده شده بود.

مرزهای نوار غزه و فلسطین اشغالی از مارس ۲۰۱۸ و آغاز راهپیمایی‌های بازگشت متشنج شده و رنگ آرامش به خود ندیده است.

اخیرا تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد، در پی تنش‌های نظامی اخیر در مرز نوار غزه، تعدادی از صهیونیست‌های ساکن شهرک‌های مجاور غزه قصد ترک این منطقه را دارند.

«الموگ بوکر» گزارشگر کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد، ۱۰ خانواده صهیونیست که در شهرک‌های مجاور غزه ساکن بوده‌اند، قصد دارند قبل از آغاز تابستان این منطقه را ترک کنند.

بوکر در ادامه اعلام کرد، این صهیونیست‌ها که حدود یک سال پیش در یکی از شهرک‌های شورای منطقه‌ای «شاعر هنیگف» مستقر شده بوده‌اند، به دلیل وضعیت امنیتی متشنج منطقه قصد ترک آن را دارند.

آخرین دور درگیری‌ها میان رژیم صهیونیستی و گروه‌های مقاومت مربوط به نیمه ماه گذشته (اردیبهشت) است؛ این جنگ دو روز به طول کشید و در نهایت با میانجی‌گری برخی طرف‌ها مانند مصر آتش‌بس برقرار شد.

راهپیمایی‌ بازگشت از ۳۰ مارس ۲۰۱۸ (۱۰ فروردین ۱۳۹۷) در راستای تأکید بر حق بازگشت، اعتراض به محاصره غزه و نیز انتقال سفارت آمریکا به قدس، در مرز غزه با فلسطین اشغالی آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=21651

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.