اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

الحشد الشعبی ۲ سرکرده داعش را دستگیر کرد

  • کد خبر : 21686
  • 25 تیر 1398 - 18:17
الحشد الشعبی ۲ سرکرده داعش را دستگیر کرد
الحشد الشعبی عراق از دستگیری دو تن از سرکردگان گروه تروریستی داعش در استان کرکوک خبر داد.

الحشد الشعبی عراق از دستگیری دو تن از سرکردگان گروه تروریستی داعش در استان کرکوک خبر داد.

به گزارش اخبار جهادی، الحشد الشعبی که از ابتدای حمله داعش به عراق نقش محوری در مبارزه با این گروه تروریستی داشته، همچنان در مناطق مختلف این کشور عملیات ضد تروریستی برای دستگیری عناصر این گروه تروریستی انجام می‌دهد.

اکنون حدود دو سال از پیروزی عراق در برابر داعش می‌گذرد، اما تروریست‌ها در برخی مناطق حضور فعال دارند و خیال مسئولان نظامی عراق بابت بازگشت داعش به کشورشان راحت نیست، لذا نیروهای الحشد سعی دارند ریشه تروریسم را بخشکانند.

در همین ارتباط، الحشد الشعبی دیروز بیانیه‌ای را در خصوص بازداشت دو تن از سرکردگان داعش در استان کرکوک که در شمال عراق واقع است، صادر کرد.

به گزارش السومریه نیوز، در این بیانیه آمده که «تیپ ۶۱ الحشد با همکاری اطلاعات داخلی موفق شد دو سرکرده را در کرکوک بازداشت کند».

دستگیری دو سرکرده داعش در شرایطی صورت گرفت که نیروهای عراقی چند روزی است که عملیات «اراده پیروزی» را در مناطق مرزی استان‌های «صلاح الدین، الانبار و نینوی» آغاز کرده‌اند.

هدف از این عملیات که در آن الحشد الشعبی هم حضور دارد، پاکسازی ۳۰ هزار کیلومتر از مناطق بیابانی در سه استان آزاد شده الانبار، صلاح‌الدین و نینوا است.

مسئولان عراقی می‌گویند که عملیات «اراده پیروزی» یکی از بزرگ‌ترین عملیات نظامی از زمان آزادسازی عراق از چنگ داعش محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=21686

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.