اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

حمله مجدد به القنیطره؛ پدافند هوایی ارتش سوریه اهداف متخاصم را سرنگون کرد

  • کد خبر : 20703
  • 30 اردیبهشت 1398 - 13:02
حمله مجدد به القنیطره؛ پدافند هوایی ارتش سوریه اهداف متخاصم را سرنگون کرد
یک منبع نظامی سوریه اعلام کرد، سامانه پدافند هوایی این کشور بار دیگر اهداف متخاصم را که از حریم هوایی بلندی‌های جولان اشغالی می‌آمدند، رهگیری و ساقط کرد.

یک منبع نظامی سوریه اعلام کرد، سامانه پدافند هوایی این کشور بار دیگر اهداف متخاصم را که از حریم هوایی بلندی‌های جولان اشغالی می‌آمدند، رهگیری و ساقط کرد.

به گزارش اخبار جهادی، یک منبع نظامی سوریه به خبرگزاری «اسپوتنیک» روسیه اعلام کرد: سامانه پدافند هوایی، بامداد امروز- دوشنبه- راس ساعت ۴:۲۰ (به وقت محلی) اهداف متخاصم را که از حریم هوایی جولان اشغالی می‌آمدند، رهگیری و ساقط کردند.

این منبع تصریح کرد: این اهداف متخاصم مشخصا از محور حومه شمالی القنیطره بین «حضر» و «مرزعه بیت جن» و محور حومه جنوبی منطقه هم‌مرز درعا در منطقه «تل الحاره» در حومه غربی درعا می‌آمدند.

به گفته منبع مذکور، آرامش کامل بار دیگر در منطقه الجولان و بعد از حدود ۱۵ دقیقه از مقابله پدافند هوایی با اهداف اسرائیلی در آسمان القنیطره، حاکم شده است.

سامانه پدافند هوایی ارتش سوریه، روز شنبه نیز اجسامی ناشناس را در آسمان قنیطره هدف قرار داد.

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه، برخی اجسام که منبع آن سرزمین‌های اشغالی است در آسمان قنیطره رؤیت شد و هدف پدافند هوایی ارتش سوریه قرار گرفت.

القنیطره روز جمعه نیز شاهد حملات رژیم صهیونیستی به جنوب غرب دمشق بود.

رژیم صهیونیستی هر از گاهی با هدف حمایت از گروه‌های تروریستی، اهدافی را در خاک سوریه هدف حملات هوایی قرار می‌دهد و ارتش سوریه بارها موشک‌های شلیک‌شده از سوی این رژیم را ساقط کرده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=20703

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.