اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

در دروازه شرقی پایتخت یمن چه می‌گذرد؟/ ضربات سنگین به مزدوران ائتلاف غربی – عربی – صهیونیستی + نقشه میدانی و عکس

  • کد خبر : 19922
  • 20 فروردین 1398 - 10:15
در دروازه شرقی پایتخت یمن چه می‌گذرد؟/ ضربات سنگین به مزدوران ائتلاف غربی – عربی – صهیونیستی + نقشه میدانی و عکس
نیروهای ارتش و رزمندگان مقاومت انصارالله در شمال شرق استان صنعاء ضربات مهلکی را به نیروهای مزدور ائتلاف وارد کردند.

نیروهای ارتش و رزمندگان مقاومت انصارالله در شمال شرق استان صنعاء ضربات مهلکی را به نیروهای مزدور ائتلاف وارد کردند.

 به گزارش اخبار جهادی، تازه‌ترین خبرها از شمال شرق استان صنعاء حاکیست، گروهی از رزمندگان یمنی حمله غافلگیرای را علیه نیروهای مزدور ائتلاف غربی – عربی – صهیونیستی در بخش «نهم»انجام دادند.در جریان این عملیات، مواضع نیروهای مزدور ائتلاف در منطقه «حریب» در شمال شرق پایتخت یمن هدف قرار گرفت؛ دهها تن از نیروهای مزدور در این حمله کشته و زخمی شدند و خسارت‌های سنگینی به تجهیزات نظامی آنان وارد آمد.

براساس اطلاعات به دست آمده، نیروهای ارتش و رزمندگان مقاومت انصارالله حمله‌ای دیگری را هم علیه نیروهای مزدور در جبهه «القلب» انجام دادند و در همان گام نخست موفق شدند شماری از آنان را از پای درآورند و به هلاکت برسانند.

از منطقه «المدفون» در بخش نهم در شمال شرق استان صنعاء خبر می‌رسد، نیروهای یمنی حملاتی را علیه مواضع و پایگاه‌های نیروهای مزدور ترتیب دادند و توانستند در این محور پیشروی کنند.

به گزارش اخبار جهادی، نیروهای یمنی در همان ابتدای عملیات، خطوط دفاعی نیروهای مزدور را در منطقه «المدفون» در هم شکستند و پس از درگیری‌های سنگین چند منطقه و پایگاه را بازپس گرفتند و به کنترل درآورند.

خبرها حاکیست، در جریان عملیات نیروهای یمنی در منطقه «المدفون»، خسارت‌های سنگینی به تجهیزات نظامی نیروهای مزدور ائتلاف وارد آمد و دهها تن از آنان در درگیری‌ها کشته و زخمی شدند.

یگان‌های پهپادی و موشکی جبهه مقاومت انصارالله پس از دریافت اطلاعات دقیق از نیروهای میدانی، انبارهای سلاح و تجهیزات نظامی نیروهای مزدور ائتلاف را در منطقه «فرضه» در بخش نهم هدف قرار دادند و ضربات مهلکی به آنان وارد کردند.

در حال حاضر، حدود ۱۰ درصد از مساحت بخش نهم در شمال شرق استان صنعاء که با استان مآرب هم مرز است از کنترل نیروهای یمنی خارج شده و به اشغال نیروهای مزدور ائتلاف غربی – عربی – صهیونیستی درآمده است.

به گزارش اخبار جهادی، نیروهای یمنی در بخش «نهم» در شمال شرق استان پایتخت در تلاش هستند تا تمامی مناطق اشغال شده را از نیروهای مزدور بازپس بگیرند؛ بخش نهم دروازه ورود به شهر صنعاء از محور شرقی است.

انتهای پیام/

منبع: مشرق

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=19922

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.