اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

شلیک ۵ موشک بالستیک به مواضع ائتلاف سعودی

  • کد خبر : 19791
  • 17 فروردین 1398 - 11:51
شلیک ۵ موشک بالستیک به مواضع ائتلاف سعودی
یگان موشکی ارتش یمن با پنج موشک به جنوب غرب عربستان، مواضع نیروهای ائتلاف سعودی را هدف قرار داد.

یگان موشکی ارتش یمن با پنج موشک به جنوب غرب عربستان، مواضع نیروهای ائتلاف سعودی را هدف قرار داد.

به گزارش اخبار جهادی، یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن پنج موشک بالستیک «زلزال ۱» به مواضع «متجاوزان ائتلاف سعودی» در «جیزان»، «نجران» و «عسیر» شلیک کردند.

بر اساس گزارش شبکه «المسیره»، جمعه (دیروز) دو موشک به سمت مواضع نیروهای ائتلاف سعودی در «مجازه‌ الغربیه» در عسیر، دو موشک به سمت مواضع این نیروها در پایگاه «طیبه» در نجران و یک موشک به سمت مواضع آنها در شرق «جبل النار» در جیزان شلیک شد.

منابع آگاه اعلام کردند، این موشک‌ها با دقت به هدف برخورد کرده و خسارت‌های زیادی به نیروهای متجاوز وارد کرده است.

انجام ۱۵۴ عملیات توسط یگان زرهی ارتش یمن

یگان زرهی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن طی ماه گذشته میلادی (مارس/ ۱۰ اسفند تا ۱۱ فروردین) ۱۵۴ عملیات علیه تجمعات نیروهای متجاوز انجام دادند.

بر اساس گزارش وبگاه «انصارالله»، طی این عملیات‌ها ۲۰ خودروی گشتی حامل نیروهای ائتلاف، ۱۲ خودروی زرهی، پنج بلدوزر، سه تانک و دو نفربر زرهی BMB هدف قرار دادند.

ائتلافی به رهبری عربستان سعودی از فروردین‌ماه سال ۱۳۹۴ کشور فقیر یمن را برای بازگرداندن قدرت به «عبد ربه منصور هادی»، رئیس‌جمهور مستعفی یمن هدف حملات سنگین هوایی، زمینی و دریایی قرار داده است و این حملات هنوز ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=19791

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.