×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
فعالیت رسانه ای داعش؛ از ظهور تا سقوط (قسمت دوم)

این مطلب برای آشنایی عزیزان با فعالیت های رسانه ای گروه تروریستی داعش جمع آوری و نوشته شده است.قسمتی از این نوشته، تحلیل و تجربه شخصی بنده است و بخشی دیگر، اطلاعات منتشر شده از این گروه تروریستی می‌باشد.

عربستان سعودی به عنوان یکی از حامیان اصلی گروه های تروریستی منطقه و برای تقویت اهداف وهابی ها، تعدادی از کارشناسان و متخصصان شبکه های تلویزیونی خود را عازم موصل کرد و مدیریت رسانه ای داعش را فردی به نام فرقان که سعودی بود، بر عهده داشت.عربستان سعودی به عنوان یکی از حامیان اصلی گروه های تروریستی منطقه و برای تقویت اهداف وهابی ها، تعدادی از کارشناسان و متخصصان شبکه های تلویزیونی خود را عازم موصل کرد و مدیریت رسانه ای داعش را فردی به نام فرقان که سعودی بود، بر عهده داشت.

فیلم هایی که از این گروه منتشر می شد، برخلاف فیلم های منتشر شده از دیگر گروه های تروریستی، نه تنها دارای کارگردانی بود،بلکه از تکنیک های ویژه ( چه در تصویربرداری و چه در تدوین) بهره می برد که نشان از سرمایه گذاری جدی این گروه تروریستی بر تبلیغات بود.
استفاده از تصاویر خانواده های داعشی در حال شادی کردن، زندگی مردم عادی در مناطق تحت تسلط داعش، خدمت و کمک رسانی به مردم، حفظ نظم و امنیت و … و اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی یکی از ترفندهای داعش برای جذب نیرو محسوب می شد تا زمینه مهاجرت گروه ها و افراد بیکار را به قلمرو خود فراهم کند. (مثل: مصاحبه با فردی که ادعا می کردند او یک پزشک ایرانی الاصل است و با خانواده خود به داعش پیوست و از ایران به مناطق تحت تسلط داعش آمده است).

گروه تروریستی داعش با تولید تصاویر،اینفوگرافیک و فیلم های تکان دهنده و هالیوودی از جنایات خود و میدان نبرد توانایی های نظامی خود را به رخ کشیده و تندروهای سراسر جهان را به مهاجرت و استقرار در مناطق تحت خلافت خود ترغیب می کرد.
نمونه این جنایات: بریدن سر با اره برقی و چاقو – پرتاب از ارتفاع – آتش زدن افراد پس از بستن دست و پای آنها و …

ادامه دارد…

انتهای پیام/

 

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false