اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

هنرمندان سوئدی خواستار تحریم مسابقات “یوروویژن” در تل آویو شدند

  • کد خبر : 19535
  • 14 فروردین 1398 - 13:18
هنرمندان سوئدی خواستار تحریم مسابقات “یوروویژن” در تل آویو شدند
170 هنرمند و فعال سوئدی خواستار تحریم مسابقات آواز "یوروویژن" در تل آویو در حمایت از مسئله فلسطین شدند.

به گزارش اخبار جهادی، ۱۷۰ هنرمند و فعال سوئدی خواستار تحریم مسابقات آواز “یوروویژن” در تل آویو در حمایت از مسئله فلسطین شدند.

در بیانیه هنرمندان سوئدی که روزنامه سوئدی “Aftonbladet” آن را منتشر کرده، آمده است که “ما موسیقیدانان و شخصیت‌های فرهنگی سوئدی که این بیانیه را به امضا رسانده‌ایم، نمی‌توانیم در برابر اینکه “اسرائیل” از مسابقات بین‌المللی آواز “یوروویژن” برای سرپوش نهادن بر جنایت‌های خود علیه ملت فلسطین استفاده ‌کند، سکوت کنیم.”
فعالان و هنرمندان سوئدی رژیم صهیونیستی را به نقض حقوق اساسی ملت فلسطین متهم کردند.
از جمله شخصیت‌های سرشناسی که این بیانیه را به امضا رسانده‌اند می‌توان از یواکیم توستروم، او آنتل، استیون ساندستروم و مایکل ویو نام برد.
مسابقات “یوروویژن” قرار است اواسط ماه می آینده در تل آویو برگزار شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=19535

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.