اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

آخرین تحولات میدانی شمال سوریه/ ضربات سنگین به تروریست‌های هیات تحریرالشام در جنوب استان ادلب + نقشه میدانی و عکس

  • کد خبر : 19308
  • 06 فروردین 1398 - 10:49
آخرین تحولات میدانی شمال سوریه/ ضربات سنگین به تروریست‌های هیات تحریرالشام در جنوب استان ادلب + نقشه میدانی و عکس

یگان موشکی و توپخانه ارتش سوریه با انجام چند عملیات دقیق در مناطق شمالی، خسارت های سنگینی را به عناصر تروریستی وارد کرد.  به گزارش اخبار جهادی، نیروهای ارتش سوریه پس از دریافت اطلاعات دقیق، عملیاتی را علیه عناصر تروریستی هیأت تحریر الشام (جبهه النصره) در جنوب استان ادلب انجام دادند و ضربات مهلکی را به آنان […]

یگان موشکی و توپخانه ارتش سوریه با انجام چند عملیات دقیق در مناطق شمالی، خسارت های سنگینی را به عناصر تروریستی وارد کرد.

 به گزارش اخبار جهادی، نیروهای ارتش سوریه پس از دریافت اطلاعات دقیق، عملیاتی را علیه عناصر تروریستی هیأت تحریر الشام (جبهه النصره) در جنوب استان ادلب انجام دادند و ضربات مهلکی را به آنان وارد کردند.براساس اطلاعات به دست آمده، نیروهای سوری در جریان این عملیات موفق شدند پایگاه نظامی تروریست‌های هیأت تحریرالشام را در حومه شهرک «جرجناز» هدف قرار دادند و منهدم کنند.

حداقل ۱۰ تن از عناصر تروریستی تحریرالشام در این عملیات از پای درآمدند و به هلاکت رسیدند؛ یگان موشکی ارتش سوریه همزمان مقر تروریست‌ها را در شهرک «حاس» در جنوب استان ادلب هدف قرار داد.

به گفته منابع میدانی، در این حملات موشکی، خسارت‌های سنگینی به تجهیزات، خودروهای نظامی و انبارهای سلاح تروریست‌ها وارد آمد؛ شماری از عناصر تروریستی در این عملیات کشته و زخمی شدند.

مواضع تروریست‌های هیأت تحریرالشام در شهرک‌های اشغالی «الهبیط، التح، کفرنبل و خان شیخون» در جنوب استان ادلب نقاط دیگری به شمار می آیند که هدف حملات موشکی ارتش سوریه قرار گرفتند.

عکس آرشیو

چند سکوی پرتاب خمپاره تروریست‌های تحریرالشام در جریان این حملات موشکی هدف قرار گرفتند و منهدم شدند؛ تعدادی از عناصر تروریستی در این حمله موشکی کشته و زخمی شدند.

به گزارش اخبار جهادی، یگان توپخانه ارتش سوریه نیز مقرها و تجمع تروریست‌ها را در حومه شهرک‌های «لطمانه، الاربعین و کفرزیتا» هدف قرار دادند و خسارت‌های زیادی به تجهیزات نظامی آنان وارد کردند.

براساس اطلاعات به دست آمده، عناصر تروریستی از شهرک‌های اشغالی «معرحرمه، الخوین، الزرزور و التمانعه» در حومه جنوب شرق استان ادلب حملاتی را علیه ایستگاه‌های دفاعی ارتش سوریه انجام دادند.

نیروهای سوری مستقر در منطقه که در حالت آماده باش بودند در همان گام نخست موفق شدند تحرکات عناصر تروریستی را به طور کامل رصد کنند و با هوشیاری حملات آنان را دفع کردند و ناکام گذاشتند؛ تعدادی از تروریست‌ها در جریان درگیری‌ها کشته و زخمی شدند.

از روستای «ام الصیر» در جنوب استان ادلب خبر می‌رسد، درگیری‌های میان عناصر تروریستی هیأت تحریر الشام با تروریست‌های احرارالشام به وقوع پیوسته و طرفین متحمل خسارت‌های سنگینی شده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: مشرق

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=19308

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.