اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

تسلط نیروهای یمنی بر ۳ پایگاه راهبردی در جنوب یمن

  • کد خبر : 18377
  • 15 دی 1397 - 20:51
تسلط نیروهای یمنی بر ۳ پایگاه راهبردی در جنوب یمن

نیروهای ارتش یمن و انصارالله پس از انجام عملیات منحصر به فرد در استان البیضاء واقع در جنوب این کشور، بر سه پایگاه راهبردی در این استان مسلط شوند و کنترل آن را در دست خود بگیرند. به گزارش اخبار جهادی، نیروهای ارتش یمن و انصارالله دیروز و امروز با عناصر شبه‌نظامی ائتلاف سعودی در […]

نیروهای ارتش یمن و انصارالله پس از انجام عملیات منحصر به فرد در استان البیضاء واقع در جنوب این کشور، بر سه پایگاه راهبردی در این استان مسلط شوند و کنترل آن را در دست خود بگیرند.

به گزارش اخبار جهادی، نیروهای ارتش یمن و انصارالله دیروز و امروز با عناصر شبه‌نظامی ائتلاف سعودی در محور «قانیه» استان البیضاء واقع در جنوب یمن، به شدت درگیر شدند.

پایگاه اطلاع‌رسانی «الاعلام الحربی» یمن به نقل از یک منبع نظامی یمن گفت که نیروهای یمنی با انجام عملیاتی منحصر به فرد موفق شدند بر سه پایگاه راهبردی در جبهه «قانیه» استان البیضاء مسلط شوند.

منبع یمنی تاکید کرد که در این درگیری، ده‌ها نفر از شبه‌نظامیان کشته و زخمی شدند.

کشته شدن ۳ شهروند یمنی در غرب یمن

جنگنده‌های ائتلاف سعودی عصر امروز منطقه «المخافی» شهرستان مستبأ در استان حجه واقع در شمال غربی یمن را بمباران کردند.

منابع بیمارستانی یمن می‌گویند که در این حمله هوایی، سه نفر از شهروندان یمنی کشته و دو نفر دیگر زخمی شدند.

ائتلاف سعودی عصر روز شنبه همچنین دو بار به منطقه «عکوان» شهرستان الصفراء استان صعده واقع در شمال یمن حمله هوایی کردند که هنوز گزارشی درباره تلفات احتمالی آن منتشر نشده است.

حمله خمپاره‌ای ائتلاف سعودی به الحدیده و نقض آتش‌بس

ائتلاف سعودی-اماراتی امروز همچنین روستای «الزعفران» منطقه کیلو۱۶ در استان الحدیده واقع در غرب یمن را هدف حملات خمپاره‌ای خود قرار دادند.

شبکه المسیره گزارش داد که ائتلاف متجاوز با نقض مجدد آتش بس‌، ۱۵ گلوله خمپاره به روستای مزبور شلیک کرد.

در حالی که جنبش انصارالله یمن همچنان به توافق آتش‌بس در «الحدیده» که تحت نظارت سازمان ملل و پس از مذاکرات اخیر در «استکهلم» برقرار شد، پایبندند اما ائتلاف سعودی همچنان در حال نقض آن است.

سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی رسمی نیروهای مسلح یمن صبح مروز اعلام کرده بود که مزدوران ائتلاف سعودی، همچنان در حال نقض آتش‌بس در «الحدیده» هستند و طی۲۴ ساعت گذشته، ۲۱۴ مورد نقض آتش‌بس همزمان با پرواز شمار زیادی از جنگنده‌ها و پهپادهای ائتلاف سعودی در آسمان الحدیده و شهرستان‌های مختلف آن صورت گرفته است.

انتهای پیام/ح

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=18377

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.