اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

جزئیات شکار ۳۵ فرمانده میدانی داعش در شهرک «السوسه»/ تسلط شبه نظامیان کُرد بر نیمی از مساحت تحت اشغال داعش در شرق رود فرات + نقشه میدانی

  • کد خبر : 18305
  • 11 دی 1397 - 11:28
جزئیات شکار ۳۵ فرمانده میدانی داعش در شهرک «السوسه»/ تسلط شبه نظامیان کُرد بر نیمی از مساحت تحت اشغال داعش در شرق رود فرات + نقشه میدانی

۳۵ فرمانده ارشد میدانی داعش در عملیات ویژه نیروهای اطلاعات و نیروی هوایی ارتش عراق در شرق رود فرات به هلاکت رسیدند به گزارش اخبار جهادی، جدیدترین تحولات میدانی از جنوب شرق استان دیرالزور سوریه حاکیست، عملیات شبه نظامیان کُرد با پشتیبانی یگان‌های هوایی و توپخانه ائتلاف غربی علیه بازمانده‌های گروه تروریستی داعش در نوار ساحلی شرق رود فرات […]

۳۵ فرمانده ارشد میدانی داعش در عملیات ویژه نیروهای اطلاعات و نیروی هوایی ارتش عراق در شرق رود فرات به هلاکت رسیدند

به گزارش اخبار جهادی، جدیدترین تحولات میدانی از جنوب شرق استان دیرالزور سوریه حاکیست، عملیات شبه نظامیان کُرد با پشتیبانی یگان‌های هوایی و توپخانه ائتلاف غربی علیه بازمانده‌های گروه تروریستی داعش در نوار ساحلی شرق رود فرات ادامه دارد.

یک منبع میدانی اعلام کرد: همزمان با عملیات شبه نظامیان کُرد، نیروهای نفوذی عراقی در یک رصد دقیق موفق شدند محل نشست حدود ۳۵ تن از فرماندهان داعش را در شهرک «السوسه» در نوار ساحلی شرق رود فرات شناسایی کنند.

این منبع میدانی به مکان دقیق شناسایی فرماندهان داعش اشاره کرد و افزود: سرکرده‌های گروه تروریستی داعش به همراه شماری از معاونان و دهها تن از محافظان خود در یک ساختمان دو طبقه در شهرک السوسه نشست برگزار کرده بودند.

وی با بیان اینکه نیروهای نفوذی به سرعت اطلاعات به دست آمده را در اختیار فرماندهی ارتش عراق قرار دادند، گفت: جنگنده‌های F۱۶ عراقی پس از دریافت اطلاعات به سرعت به پرواز درآمدند و محل جلسه فرماندهان داعش را در این شهرک هدف قرار دادند.

در جریان حملات شدید جنگنده‌های عراقی، ساختمان محل برگزاری جلسه فرماندهان داعش به طور کامل منهدم شد و تروریست‌ها در زیر این ساختمان تخریب شده مدفون شدند.

به گزارش مشرق، یگان‌های موشکی و توپخانه ای بسیج مردمی عراق در غرب استان الانبار و نزدیکی مرزهای مشترک با سوریه (منطقه البوکمال) در ساعات گذشته مواضع تروریست‌های داعش را در شرق رود فرات رصد کردند و هدف قرار دادند.

براساس اطلاعات به دست آمده، تروریست‌های داعش در جریان درگیری‌های یک هفته گذشته با شبه نظامیان کُرد حدود ۵۰ درصد از مناطق تحت اشغال خود را در شرق رود فرات از دست داده‌اند.

‌در حال حاضر، عناصر تروریستی داعش مساحتی در حدود ۱۳۰ کیلومر مربع را در اشغال دارند اما کنترل مناطق مهمی از جمله «الهجین، البوخاطر، ابوالحسن، باغور تحتانی میدان نفتی الکشمه، ارتفاعات خیمه و سنبا» را از دست داده‌اند.

به گفته منابع میدانی، تروریست‌های داعش در جریان درگیری‌های ۲۴ ساعت گذشته، کنترل بخش‌های وسیعی از شهرک «الکشمه» را از دست داده‌اند و ارتباط آنان با کشور عراف قطع شده است.

به گزارش اخبار جهادی، شبه نظامیان کُرد در جریان عملیات ۱۰ روز گذشته، از نوار ساحلی شرق رود فرات در امتداد مرز عراق به سمت حومه شهر البوکمال پپیشروی کرده‌اند و به صورت نسبی بر شهرک راهبردی باغور تحتانی مسلط شده‌اند.

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=18305

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.