اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

آخرین تحولات میدانی استان الحدیده یمن/ تلاش نیروهای ارتش و انصارالله برای قطع خطوط امداد رسانی نیروهای ائتلاف از استان تعز به جنوب فرودگاه الحدیده + نقشه میدانی و تصاویر

  • کد خبر : 17868
  • 08 آذر 1397 - 20:54
آخرین تحولات میدانی استان الحدیده یمن/ تلاش نیروهای ارتش و انصارالله برای قطع خطوط امداد رسانی نیروهای ائتلاف از استان تعز به جنوب فرودگاه الحدیده + نقشه میدانی و تصاویر

تازه ترین خبرها از تحولات میدانی غرب یمن حاکیست، رزمندگان یمنی عملیات جدیدی را در غرب استان الحدیده علیه نیروهای تحت حمایت ائتلاف غربی – عربی – صهیونیستی آغاز کردند. به گزارش اخبار جهادی، تازه ترین خبرها از تحولات میدانی غرب یمن حاکیست، نیروهای ارتش و رزمندگان مقاومت انصارالله عملیات جدیدی را در غرب استان الحدیده علیه نیروهای تحت […]

تازه ترین خبرها از تحولات میدانی غرب یمن حاکیست، رزمندگان یمنی عملیات جدیدی را در غرب استان الحدیده علیه نیروهای تحت حمایت ائتلاف غربی – عربی – صهیونیستی آغاز کردند.

به گزارش اخبار جهادی، تازه ترین خبرها از تحولات میدانی غرب یمن حاکیست، نیروهای ارتش و رزمندگان مقاومت انصارالله عملیات جدیدی را در غرب استان الحدیده علیه نیروهای تحت حمایت ائتلاف غربی – عربی – صهیونیستی آغاز کردند.

نیروهای یمنی با پشتیبانی یگان های موشکی و توپخانه ای مواضع نیروهای ائتلاف را در محور مرکزی و غربی منطقه «الجاح الاسفل» هدف قرار دادند و پس از چند ساعت درگیری سنگین موفق شدند بخش های مهمی از این منطقه را به کنترل دربیاورند.

مقادیر قابل توجهی از تجهیزات نظامی در این عملیات به غنیمت نیروهای یمنی درآمد و تعدادی از خودروهای نظامی و تجهیزات نیروهای ائتلاف منهدم شد؛ ۶۰ تن از نیروهای مزدور ائتلاف در جریان درگیری ها کشته و زخمی شدند.

عملیات نیروهای ارتش و رزمندگان مقاومت انصارالله برای بازپس گیری کامل منطقه «الجاح الاسفل» در نوار ساحلی غرب استان الحدیده همچنان ادامه دارد تا تلاش نیروهای ائتلاف برای بازشدن مسیر انتقال نیرو و تجهیزات از استان تعز به سمت جنوب شهر الحدیده ناکام بماند.

به گزارش اخبار جهادی، نیروهای یمنی عملیات محدودی را در محور غربی شهر «الدریهمی» در غرب استان الحدیده انجام دادند و موفق شدند نیروهای ائتلاف را در یک کمین گرفتار کنند و خسارت های سنگینی را به آنان وارد کنند.

از غرب شهر «تحیتا» در غرب استان الحدیده خبر می رسد، نیروهای یمنی در یک عملیات دقیق موفق شدند کاروان نظامی نیروهای ائتلاف را غافلگیر کنند و ضربات مهلکی را به آنان وارد کنند؛ تعدادی از خودروهای نظامی نیروهای ائتلاف در این عملیات منهدم شدند و سرنشینانش به هلاکت رسیدند.

همزمان، یگان موشکی نیروهای یمنی به شدت مواضع نیروهای ائتلاف را در محور غربی شهر «تحیتا» هدف قرار دادند؛ تعدادی از خودروهای نظامی و تجهیزات نیروهای ائتلاف در جریان این حملات منهدم شدند؛ دهها تن از نیروهای ائتلاف کشته و زخمی شدند.

خبرها از محور شرقی فرودگاه الحدیده حاکیست، نیروهای ائتلاف عملیات دیگری را با پشتیبانی هوایی برای اشغال منطقه راهبردی «کیلومتر ۱۶» انجام دادند اما نیروهای ارتش و رزمندگان مقاومت انصارالله پس از درگیری های سنگین موفق به دفع حملات در این محور شدند.

به گزارش اخبار جهادی، حدود ۴۰ تن از نیروهای ائتلاف در جریان درگیری ها کشته و زخمی شدند؛ از شهر الحدیده خبر می رسد، حملات توپخانه ای نیروهای ائتلاف به محله های مختلف از جمله « ۷ جولای» شدت گرفته است.

برخی منابع میدانی از تلاش نیروهای تحت حمایت ائتلاف برای انجام عملیات جدید در شهر الحدیده خبر می دهند؛ درگیری های پراکنده در محورشرقی، شمال شرقی و جنوب غربی شهر الحدیده ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع: مشرق

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=17868

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.