اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

آخرین تحولات میدانی استان الجوف یمن/ تلاش نیروهای یمنی برای تامین امنیت دروازه شرقی استان‌های «عمران، صعده و صنعاء» + نقشه میدانی و تصاویر

  • کد خبر : 17576
  • 18 آبان 1397 - 1:55
آخرین تحولات میدانی استان الجوف یمن/ تلاش نیروهای یمنی برای تامین امنیت دروازه شرقی استان‌های «عمران، صعده و صنعاء» + نقشه میدانی و تصاویر

نیروهای ارتش و رزمندگان انصارالله عملیاتی جدید و گسترده ای را با پشتیبانی یگان های موشکی علیه نیروهای شورشی در بخش«خب و الشعف» استان الجوف انجام دادند. به گزارش اخبار جهادی، تازه ترین خبرها از تحولات میدانی استان الجوف یمن حاکیست، نیروهای ارتش و رزمندگان انصارالله عملیاتی جدید و گسترده ای را با پشتیبانی یگان های موشکی علیه نیروهای […]

نیروهای ارتش و رزمندگان انصارالله عملیاتی جدید و گسترده ای را با پشتیبانی یگان های موشکی علیه نیروهای شورشی در بخش«خب و الشعف» استان الجوف انجام دادند.

به گزارش اخبار جهادی، تازه ترین خبرها از تحولات میدانی استان الجوف یمن حاکیست، نیروهای ارتش و رزمندگان انصارالله عملیاتی جدید و گسترده ای را با پشتیبانی یگان های موشکی علیه نیروهای شورشی انجام دادند.

براساس اطلاعات به دست آمده، عملیات نیروهای یمنی در غرب استان الجوف در منطقه «اللقم» واقع در بخش «خب و الشعف» علیه نیروهای شورشی وابسته به منصوری هادی و طارق عفاش صورت گرفت.

به گفته منابع میدانی، نیروهای ارتش و رزمندگان انصارالله در گام نخست تجمع نیروهای شورشی را در روستاهای حومه جنوبی منطقه «اللقم» با حملات موشکی و توپخانه ای هدف قرار دادند.

به گزارش اخبار جهادی، دهها تن از نیروهای شورشی در این محور در جریان این حملات کشته و زخمی شدند؛ تعدادی از خودروهای نظامی نیروهای شورشی در این حملات هدف قرار گرفتند و منهدم شدند.

نیروهای زمینی ارتش و انصارالله پس از حملات توپخانه ای و موشکی برای پاکسازی روستاهای حومه جنوبی منطقه «اللقم» وارد عمل شدند و پس از ۶ ساعت درگیری سنگین و نفس گیر موفق شدند نخستین روستا را در این محور به کنترل دربیاورند.

براساس اطلاعات به دست آمده، نیروهای یمنی در جریان درگیری ها برای پاکسازی این روستا توانستند ۳۵ تن از نیروهای شورشی را از پای درآورند؛ ۵۰ تن دیگر از نیروهای شورشی در این محور زخمی شدند.

یک منبع میدانی به ضد حملات نیروهای شورشی برای بازپس گیری این روستا اشاره کرد و گفت: نیروهای شورشی در کمین تله های انفجاری گرفتار شدند و تلاش آنان برای اشغال مجدد روستا ناکام ماند.

این منبع میدانی با بیان این که تعدادی از خودروهای نظامی نیروهای شورشی در جریان این کمین منهدم شدند، افزود: شماری از نیروهای شورشی در اثر منفجر شدن تله های انفجاری به هلاکت رسیدند.

وی گفت: نیروهای ارتش و رزمندگان انصارالله یمن تلاش می کنند با پاکسازی و تامین امنیت منطقه اللقم، دیوار دفاعی غرب استان الجوف را ترمیم کنند چرا که این نقطه دروازه شرقی برای ورود به استان های «عمران، صعده و صنعاء» به شمار می آید.

به گزارش اخبار جهادی، بیش از ۷۵ درصد از استان الجوف از جمله «صحرای الاجاشر، پایگاه الخنجر، المهاشمه و …» در اشغال نیروهای شورشی است؛ بیشتر مناطق اشغالی استان الجوف بیابانی است.

ائتلاف غربی، عربی تعدادی از پدافندهای ضد موشکی را در این استان مستقر کرده تا حملات موشکی به مقرهای خود را در بخش های اشغالی شمال یمن و همچنین استان های جنوبی و مرکزی عربستان دفع کند.
انتهای پیام/
منبع:مشرق
لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=17576

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.