اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

تروریست‌های منطقه «اللجاه» در ریف درعا سلاح خود را تحویل ارتش سوریه می‌دهند

  • کد خبر : 15228
  • 02 تیر 1397 - 13:09
تروریست‌های منطقه «اللجاه» در ریف درعا سلاح خود را تحویل ارتش سوریه می‌دهند

ارتش سوریه در شرق استان درعا از ۳ محور عملیات خود را آغاز کرد و پس از گذشت چند ساعت از این عملیات، عناصر حاضر در منطقه «اللجاه» در شرق درعا اعلام کردند که شروط ارتش را می‌پذیرند. به گزارش اخبار جهادی،ارتش سوریه روز گذشته عملیات خود را از ۳ محور در ریف شرقی استان […]

ارتش سوریه در شرق استان درعا از ۳ محور عملیات خود را آغاز کرد و پس از گذشت چند ساعت از این عملیات، عناصر حاضر در منطقه «اللجاه» در شرق درعا اعلام کردند که شروط ارتش را می‌پذیرند.

به گزارش اخبار جهادی،ارتش سوریه روز گذشته عملیات خود را از ۳ محور در ریف شرقی استان درعا واقع در جنوب این کشور آغاز کرد.

منابع نظامی حاضر در شرق درعا اعلام کردند، گروههای تروریستی معارض حاضر در روستاها و شهرکهای منطقه «اللجاه» در ریف شرقی درعا اعلام کرده اند که آماده مصالحه ملی هستند.


اندازه بزرگ

این مسئله درست چند ساعت پس از آغاز عملیات نظامی ارتش سوریه در این منطقه صورت گرفت.

گروه مأموریتهای ویژه ارتش سوریه در صفحه فیسبوک خود اعلام کرد که افراد مسلح حاضر در این منطقه پذیرفته‌اند که سلاح خود را تحویل دهند و شروط ارتش سوریه را بپذیرند.

ارتش سوریه همچنین در منطقه اللجاه، موفق شده بود کنترل شهرکهای «دیر داما و البستان» را به دست گیرد.

طی روزهای گذشته ارتش سوریه از طریق هوایی، برگه هایی را بر فراز روستاها و مناطق تحت اشغال تروریستها در درعا و ریف درعا پرتاب کرد و از آنان خواست که پیش از عملیات نظامی کنونی، آشتی ملی را بپذیرند.

ارتش سوریه روز گذشته حملات خود را از محورهای روستای «البستان»، پدافند هوایی «حران» و «صما الهنیدات» آغاز کرد.

در همین راستا، منابع خبری معارض اعلام کردند که این روزها سلاحهای زیادی به دست تروریستهای حاضر در جنوب سوریه رسیده است.

یک منبع نظامی معارض حاضر در جنوب سوریه با اعلام اینکه گروههای تروریستی از مرزهای اردن این سلاحها را دریافت کرده‌اند، اظهار داشت که ارتش سوریه به زودی به آنان حمله خواهد کرد.

«ایاد برکات» که از سرکرده های معارض حاضر در جنوب سوریه است هم گفت که این تروریستها سلاحهایی مانند موشک تاو پیشرفته دریافت کرده‌اند که بُردش به ۸ کیلومتر می‌رسد.

انتهای پیام/

منبع:فارس

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=15228

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.