اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

آمریکا زهرش را در شرق سوریه ریخت: جزئیات حملات شب گذشته جنگنده‌های آمریکایی به پایگاه جبهه مقاومت در البوکمال + نقشه میدانی

  • کد خبر : 15151
  • 28 خرداد 1397 - 13:33
آمریکا زهرش را در شرق سوریه ریخت: جزئیات حملات شب گذشته جنگنده‌های آمریکایی به پایگاه جبهه مقاومت در البوکمال + نقشه میدانی

شب گذشته جنگنده های ائتلاف غربی، پایگاه نیروهای «کتائب حزب الله» عراق را در شهرک «الهری» در جنوب شهر راهبردی «البوکمال» بمباران کردند. به گزارش اخبار جهادی،شب گذشته جنگنده های ائتلاف غربی در یک حمله تلافی جویانه، مواضع نیروهای جبهه مقاومت و ارتش سوریه را در جنوب استان دیرالزور و در نزدیکی مرزهای مشترک با عراق هدف قرار دادند. یک منبع میدانی به […]

شب گذشته جنگنده های ائتلاف غربی، پایگاه نیروهای «کتائب حزب الله» عراق را در شهرک «الهری» در جنوب شهر راهبردی «البوکمال» بمباران کردند.

به گزارش اخبار جهادی،شب گذشته جنگنده های ائتلاف غربی در یک حمله تلافی جویانه، مواضع نیروهای جبهه مقاومت و ارتش سوریه را در جنوب استان دیرالزور و در نزدیکی مرزهای مشترک با عراق هدف قرار دادند.

یک منبع میدانی به جزئیات حملات شب گذشته اشاره کرد و گفت: جنگنده های ائتلاف غربی، پایگاه نیروهای «کتائب حزب الله» عراق را در شهرک «الهری» در جنوب شهر راهبردی «البوکمال» بمباران کردند.

این منبع میدانی با توضیح این مطلب که پایگاه نیروهای مقاومت در غرب گذرگاه القائم عراق واقع شده، گفت: در حملات شب گذشته حدود ۲۰ تن از رزمندگان جبهه مقاومت شهید و زخمی شدند.

وی با بیان این که امکان افزایش تعداد شهدا به دلیل شدت جراحات برخی از رزمندگان وجود دارد، تصریح کرد: حمله ناجوانمردانه جنگنده های ائتلاف غربی برای انتقام شکست های سنگین و ناکامی های چند روز گذشته تروریست های داعش در نفوذ به شهر البوکمال و غرب رود فرات صورت گرفت.

این منبع میدانی افزود: در یک ماه گذشته تروریست های داعش با پشتیبانی ائتلاف غربی عملیات های مختلفی را در شرق سوریه انجام دادند که با واکنش قاطع نیروهای جبهه مقاومت روبه رو شدند و همین مسئله خشم آنان را برانگیخت.

به گزارش اخبار جهادی، در جریان درگیری های یک ماه گذشته شرق سوریه، رزمندگان «کتائب حزب الله و لشکر فاطمیون» نقش ویژه ای را در دفع حملات ایفا کردند و تلاش آمریکا را برای به هم پیوستن تروریست های داعش در جنوب و شرق استان حمص و جنوب غرب و شرق استان دیرالزور به یکدیگر ناکام گذاشتند.

از غرب رود فرات خبر می رسد، رزمندگان جبهه مقاومت عملیاتی را علیه تروریست های محاصره شده داعش در جنوب غرب استان دیرالزور انجام دادند و موفق شدند مناطق «کبت، بئر الورک، بئر العطشان» را به طور کامل پاکسازی کنند.

انتهای پیام/

منبع:مشرق

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=15151

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.