اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

در این شهر دزدی، غارت و تجاوز آزاد است +عکس

  • کد خبر : 14901
  • 18 خرداد 1397 - 12:04
در این شهر دزدی، غارت و تجاوز آزاد است +عکس

تروریست ها شهر عفرین را به محلی برای جولان خود تبدیل کرده اند و دزدی برای آنان به یک مسئله عادی تبدیل شده است. در هفته های گذشته، مناطق تحت اشغال عناصر تروریستی موسوم به سپر فرات و نیروهای ارتش ترکیه در شمال سوریه شاهد اعتراضات گسترده شهروندان بود و خبرها حاکیست این موج به شهر عفرین در شمال غرب استان حلب رسیده است. در […]

تروریست ها شهر عفرین را به محلی برای جولان خود تبدیل کرده اند و دزدی برای آنان به یک مسئله عادی تبدیل شده است.

در هفته های گذشته، مناطق تحت اشغال عناصر تروریستی موسوم به سپر فرات و نیروهای ارتش ترکیه در شمال سوریه شاهد اعتراضات گسترده شهروندان بود و خبرها حاکیست این موج به شهر عفرین در شمال غرب استان حلب رسیده است.

در روزهای گذشته، صدها تن از مردم شهر عفرین تظاهرات گسترده ای را علیه تروریست ها و نیروهای ارتش ترکیه در میدان آزادی (مرکز شهر) برگزار کردند و خواستار آزادی فوری خبرنگاران و شهروندان اسیر شدند.

اهالی محله «المحمودیه» در شمال شهر عفرین هم تظاهرات مشابه ای را علیه ظلم و جنایت های نیروهای اشغالگر برگزار و حمله تروریست ها به خانه ها، مغازه ها و غارت اموال مردم را محکوم کردند.

آوارگان عفرین (آرشیو)

شهروندان معترض اعلام کرده اند اگر تروریست ها به غارت و چپاول اموال عمومی در شهر عفرین ادامه دهند در روزهای آینده تظاهرات گسترده تری را علیه نیروهای اشغالگر برگزار می کنند.

یک منبع میدانی در شهر عفرین به جزئیات جنایت های نیروهای اشغالگر اشاره کرد و گفت: تروریست ها شهر عفرین را به محلی برای جولان خود تبدیل کرده اند و دزدی برای آنان به یک مسئله عادی تبدیل شده است.

غارت عفرین توسط نیروهای مورد حمایت ترکیه (آرشیو)

این منبع میدانی با بیان این که تروریست ها بدون هیچ دلیلی مردم عادی را مورد ضرب و شتم قرار می دهند، افزود: عناصر تروریستی حتی به کشاورزان هم رحم نمی کنند و محصول آنان را با زور به یغما می برند.

وی خاطرنشان کرد: اگر کشاورزان در برابر غارت محصول خود مقاومت کنند، تروریست ها زمین های آنان را با وحشی گری تمام می سوزانند و معلوم نیست چه سرنوشت در انتظاری کشاورز است.

غارت عفرین توسط نیروهای سپر فرات مورد حمایت ترکیه (آرشیو)

به گزارش اخبار جهادی، در دو ماه گذشته حدود ۳ هزار و ۳۰۰ تن از اهالی شهر عفرین توسط عناصر تروریستی و نیروهای ارتش ترکیه دستگیر شده اند و به مکان نام معلومی انتقال داده شده اند و از سرنوشت آنان خبری در دسترس نیست.

به گفته منابع میدانی، در یک ماه گذشته هم بیش از ۳۰ تن از زنان عفرین توسط عناصر تروریستی دزدیده شده اند و براساس اطلاعات به دست آمده مورد تجاوز و آزار جنسی قرار گرفته اند.

منابع میدانی از  ادامه تلاش های دولت ترکیه برای تغییر بافت جمعیتی شهر عفرین خبر داد و گفت: نظامیان ترکیه، صدها تن از تروریست هایی که در دو ماه گذشته از استان دمشق اخراج شده اند را به همراه خانواده هایشان در شهر عفرین مستقر کرده اند.

یک منبع میدانی با بیان این که تاکنون هزار و ۲۰۰ تن از تروریست ها به همراه خانواده خود به شهر عفرین منتقل شده اند، افزود: تروریست ها در همین ابتدای ورود خود به عفرین اقدام به تغییر نام خیابان ها، محله ها و بازارها کرده اند.

نقشه میدانی

این منبع میدانی با توضیح این که تروریست ها نام یکی از محله های عفرین را به غوطه تغییر داده اند، گفت: تروریست ها درصدد هستند شکست های سنگین خود را در غوطه شرقی دمشق با تغییر نام محله ها در عفرین جبران کنند.

از سویی دیگر، عناصر تروریستی بیش از ۵۰ هکتار از زمین های کشاورزی اهالی عفرین را هم به زور اشغال کرده اند و از سویی دیگر صدها درخت زیتون را هم در مناطق مختلف و بدون هیج دلیلی قطع کردند.

به گزارش اخبار جهادی، ارتش ترکیه و عناصر تروریستی موسوم به سپر فرات اواخر اسفندماه سال گذشته پس از ۷۱ روز درگیری با شبه نظامیان کُرد، شهر عفرین را به اشغال درآوردند و  جنایت های خود را با تخریب آثار تاریخی آغاز کردند.

انتهای پیام/

منبع:مشرق

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=14901

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.