اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

آخرین نقشه میدانی شهر تلعفر/ نیروهای عراقی به ۳۰۰ متری مرکز شهر رسیدند + تصاویر

  • کد خبر : 10865
  • 01 شهریور 1396 - 10:08
آخرین نقشه میدانی شهر تلعفر/ نیروهای عراقی به ۳۰۰ متری مرکز شهر رسیدند + تصاویر

نیروهای عراقی روز گذشته موفق شدند از برخی محله ها وارد بخش هایی از غرب شهر تلعفر شوند و در حال حاضر فاصله نیروها در این محور ( غرب) با مرکز شهر حدود ۳۰۰ متر است. به گزارش اخبار جهادی، آخرین تحولات میدانی از عملیات پاکسازی تلعفر حاکیست، نیروهای عراقی در جدیدترین پیشروی ها توانستند […]

نیروهای عراقی روز گذشته موفق شدند از برخی محله ها وارد بخش هایی از غرب شهر تلعفر شوند و در حال حاضر فاصله نیروها در این محور ( غرب) با مرکز شهر حدود ۳۰۰ متر است.

به گزارش اخبار جهادی، آخرین تحولات میدانی از عملیات پاکسازی تلعفر حاکیست، نیروهای عراقی در جدیدترین پیشروی ها توانستند بیمارستان شهر را در محور غرب از اشغال عناصر تروریستی داعش خارج کنند.

نیروهای عراقی روز گذشته موفق شدند از برخی محله ها وارد بخش هایی از غرب شهر تلعفر شوند و در حال حاضر فاصله نیروها در این محور ( غرب) با مرکز شهر حدود ۳۰۰ متر است و تلاش ها برای رسیدن به مرکز شهر ادامه دارد.

نیروهای بسیج مردمی (گردان حضرت عباس) و پلیس های فدرال در همین محور تاکنون موفق شده اند نیمی از محله های کفاح شمالی و کفاج جنوبی را به کنترل خود درآورند. درگیری های سنگین در نزدیکی ورودی های محله های کفاح، وحده و السعد ادامه دارد و تروریست ها همچنان درصدد هستند از ورود نیروها به مرکز محله های غربی جلوگیری کنند.

در محور جنوبی هم نیروهای عراقی خود را به محله سیلوهای گندم رسانده اند و نیمی از این محله از لوث وجود تروریست ها پاکسازی شده است. با پاکسازی های صورت گرفته در محور  غرب و جنوب شهر تعلفر، شهرک صنعتی جنوبی در آستانه محاصره شدن است.


در محور شرق هم پیشروی های با وجود درگیری های سنگین ادامه دارد و ۶۰ درصد محله الجزیره، ۶۵ درصد محله النور و ۷۵ درصد شهرک صنعتی شمالی به کنترل نیروهای عراقی درآمده است.

 

نیروهای سپاه بدر هم در این محور موفق شدند با حملات گسترده، منطقه «کایسک کوبری» را در یک کیلومتری شرق روستای «العاشق» از وجود تروریست ها پاکسازی کنند. عملیات در این محور برای آزادسازی روستای العاشق و پایگاه نظامی کاسیک در دستور کار است.

در جنوب شرق شهر تلعفر هم نیروهای پلیس فدرال با کمک نیروهای گردان حضرت عباس (ع) خود را برای عملیات پاکسازی محله المنتظر آماده می کنند.

از سویی دیگر، با پیشروی های محسوس نیروهای عراقی در محورهای مختلف، تروریست های داعش در مناطق مرکزی شهر خود را برای فرار آماده می کنند. یگان توپخانه و جنگنده های عراقی به شدت مواضع تروریست های داعش را در مناطق مختلف شهر هدف قرار می دهند و تحرکان آنان را به طور کامل فلج کرده اند.

منبع:مشرق

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=10865

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.