اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

جیغ کفتارها در غده سرطانی دمشق به صدا درآمد؛ نیروهای جبهه مقاومت پس از ۶ سال به ورودی‌ مرکز جوبر رسیدند +نقشه میدانی

  • کد خبر : 10642
  • 22 مرداد 1396 - 20:47
جیغ کفتارها در غده سرطانی دمشق به صدا درآمد؛ نیروهای جبهه مقاومت پس از ۶ سال به ورودی‌ مرکز جوبر رسیدند +نقشه میدانی

با پاکسازی های صورت گرفته، نیروهای جبهه مقاومت پس از ۶ سال موفق شدند به ورودی ساختمان های مرتفع محله جوبر، مهم ترین پایگاه تروریست های جبهه النصره در حومه شرقی دمشق برسند.  آخرین تحولات میدانی از غوطه شرقی دمشق حاکیست، عملیات نیروهای جبهه مقاومت و ارتش سوریه در محورهای مختلف محله « جوبر» ادامه […]

با پاکسازی های صورت گرفته، نیروهای جبهه مقاومت پس از ۶ سال موفق شدند به ورودی ساختمان های مرتفع محله جوبر، مهم ترین پایگاه تروریست های جبهه النصره در حومه شرقی دمشق برسند.

 آخرین تحولات میدانی از غوطه شرقی دمشق حاکیست، عملیات نیروهای جبهه مقاومت و ارتش سوریه در محورهای مختلف محله « جوبر» ادامه دارد و پیشروی ها در این محله گام به گام در حال انجام است.

یک منبع میدانی در محله  جوبر اعلام کرد: نیروهای متحد از روز گذشته آخرین مرحله عملیات پاکسازی جنوب محله « جوبر» را با حمایت یگان توپخانه و موشکی آغاز کردند.

وی افزود: نیروهای سوری و مقاومت پس از حملات گسترده و درگیری های سنگین توانستند تروریست های جبهه النصره و فیلق الرحمن را عقب برانند و جنوب محله جوبر را به طور کامل پاکسازی کنند.

این منبع میدانی گفت: نیروهای متحد توانستند از میدان الصغیر تا مجتمع ورزشی پیشروی کنند و در نهایت با آزادسازی کامل میدان المناشر، تروریست ها را بخش جنوبی محله جوبر فراری دهند؛ در جریان این درگیری ها ۵۰ تن از تروریست ها کشته و زخمی شدند.

به گزارش مشرق، با پاکسازی های صورت گرفته، نیروهای جبهه مقاومت پس از ۶ سال موفق شدند به ورودی ساختمان های مرتفع محله جوبر، مهم ترین پایگاه تروریست های جبهه النصره در حومه شرقی دمشق برسند.

نیروهای عملیاتی در این محور درصدد هستند خود را به خیابان « الاخوان» در نزدیکی مرکز محله جوبر برسانند. تمرکزها برای پیشروی ها در عمق مرکزی این محله معطوف شده است.

از محله عین ترما هم خبرها حاکیست، درگیری ها در محور جنوبی این محله کاسته شده و فقط در منطقه کازیه سنبل عملیات ضد تروریستی به صورت پراکنده ادامه دارد. تاکنون بیش از ۶ کیلومتر مربع از مساحت آلوده در محله های عین ترما و جوبر از وجود عناصر تروریستی پاکسازی شده است.

نیروهای متحد در تلاش هستند با رساندن خود به پل راهبردی زملکا، تروریست ها را در محله جوبر، غده سرطانی دمشق به طور کامل محاصره کنند؛ در حال حاضر فاصله با این پل مهم از جنوب غرب عین ترما ۹۰۰ متر است.

منبع:مشرق

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=10642

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.