اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

یک اسیر فلسطینی در زندان رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

  • کد خبر : 5145
  • 04 مهر 1395 - 11:50

منابع فلسطینی صبح امروز یکشنبه از شهادت اسیر «یاسر ذیاب حمدونه» (۴۱ ساله) در یکی از زندان های رژیم صهیونیستی خبر دادند.  به گزارش اخبار جهادی به نقل از خبرگزاری سما، اسیر «یاسر ذیاب حمدونه» (۴۱ ساله) از جنین در اثر سکته مغزی در زندان رامون رژیم صهیونیستی جان خود را از دست داد. حمدونه از […]

منابع فلسطینی صبح امروز یکشنبه از شهادت اسیر «یاسر ذیاب حمدونه» (۴۱ ساله) در یکی از زندان های رژیم صهیونیستی خبر دادند.

 به گزارش اخبار جهادی به نقل از خبرگزاری سما، اسیر «یاسر ذیاب حمدونه» (۴۱ ساله) از جنین در اثر سکته مغزی در زندان رامون رژیم صهیونیستی جان خود را از دست داد.

حمدونه از اهالی شهرک یعبد در جنین است که به حبس ابد محکوم شده بود و ۱۴ سال از مدت محکومیت وی سپری شده بود.
بر اساس این گزارش، این اسیر فلسطینی پس از ضرب و جرح از سوی زندانبانان صهیونیست در زندان «النحشون» در سال ۲۰۰۳، از تنگی نفس و مشکلات قلبی و درد در ناحیه گوش چپ رنج می برد و در اثر بی توجهی زندانبانان به درمان بیماری وی و پس از چندین بار انتقال به مرکز درمانی الرمله، در اثر سکته مغزی درگذشت.

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=5145

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.