اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

آغاز عملیات سوریه در حلب با مشارکت بی‌سابقۀ روسیه

  • کد خبر : 5115
  • 02 مهر 1395 - 18:21
آغاز عملیات سوریه در حلب با مشارکت بی‌سابقۀ روسیه

یک منبع وابسته به ارتش سوریه گفت که حمله به مناطق تحت سیطرۀ گروه های مسلح در شهر حلب یک عملیات کامل است که شامل هجوم زمینی هم خواهد بود.  به گزارش اخبار جهادی این منبع که خواست نامش فاش نشود افزود که حملات هوایی و توپخانه ای برای مدتی ادامه خواهد یافت. او تأکید کرد […]

یک منبع وابسته به ارتش سوریه گفت که حمله به مناطق تحت سیطرۀ گروه های مسلح در شهر حلب یک عملیات کامل است که شامل هجوم زمینی هم خواهد بود.
 به گزارش اخبار جهادی این منبع که خواست نامش فاش نشود افزود که حملات هوایی و توپخانه ای برای مدتی ادامه خواهد یافت. او تأکید کرد شرایط ادامۀ این حملات به اوضاع صحنه های نبرد، تلفات انسانی و خسارات مادی تروریست ها بستگی دارد که فرماندهان میدانی آن را ارزیابی خواهند کرد.
پایگاه اینترنتی راشا تودی به نقل از این منبع گزارش داد که هر عملیات ابتدا با حملات هوایی و توپخانه ای آغاز می شود، سپس بر اساس نتایج و تاثیر آن نیروی زمینی وارد صحنه نبرد می شود.
ارتش سوریه شب گذشته با اعلام آغاز عملیاتش در شرق حلب از مردم خواست به مواضع گروه های معارض نزدیک نشوند تا آسیبی به آنان وارد نشود.
نهاد موسوم به دیدبان حقوق بشر سوریه، وابسته به مخالفان، نیز گفت که نیروهای سوریه با همکاری بی سابقه نیروهای روس حمله ای را علیه تروریست ها در محله های شرق حلب آغاز کرده اند.
این نهاد با اشاره به مشارک بی سابقه نیروی هوایی روسیه در این عملیات گفت که از چهارشنبه بیشتر از ۱۰۰ حمله هوایی به مواضع تروریست ها به ویژه در محله های السکری، الشیخ سعید و اطراف العامریه انجام داده اند.
دیدبان وابسته به مخالفان یادآور شد که ارتش سوریه توانست با تامین امنیت الراموسه – العامریه به طرف محله های السکری و الشیخ سعید پیشروی کند.
لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=5115

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.