اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

هشدار ارتش سوریه به تروریست‌ها در ادلب برای تحویل سلاح

  • کد خبر : 4930
  • 27 شهریور 1395 - 15:58
هشدار ارتش سوریه به تروریست‌ها در ادلب برای تحویل سلاح

جنگنده‌های ارتش سوریه با پخش برگه‌های اعلام هشدار بر فراز شهر جسرالشغور از تروریست‌های حاضر در این منطقه خواستند سلاح خود را تحویل داده و تسلیم شوند. بالگردهای سوریه با پرتاب برگه از تروریستها خواستند که تسلیم شوند. به گزارش اخبار جهادی منابع خبری سوری اعلام کردند که نیروهای سوری این کار را در منطقه […]

جنگنده‌های ارتش سوریه با پخش برگه‌های اعلام هشدار بر فراز شهر جسرالشغور از تروریست‌های حاضر در این منطقه خواستند سلاح خود را تحویل داده و تسلیم شوند.

بالگردهای سوریه با پرتاب برگه از تروریستها خواستند که تسلیم شوند.

به گزارش اخبار جهادی منابع خبری سوری اعلام کردند که نیروهای سوری این کار را در منطقه «جسر الشغور» انجام داده و از تروریستها خواستند که سلاح خود را کنار بگذارند.

در همین راستا،.جنگنده های سوری اواخر ماه گذشته با ریختن برگ‌هایی بر فراز جسرالشغور از تروریستهای حاضر در این شهر خواستند که سلاح خود را تحویل داده و تسلیم شوند.

استان ادلب سال گذشته در حمله وسیع عناصر «جیش الفتح» (اتحاد جبهه النصره و پنج گروهک دیگر) اشغال شد و اکنون تحت اشغال همین ائتلاف تروریستی است.

در همین راستا، «مهند الحاج»، عضو پارلمان و فرمانده گردان «مغاویر» سوریه چندی پیش تاکید کرد که هزاران مزدور سعودی از استان ادلب و ریف آن و همچنین از ریف لاذقیه برای حمله به استان حلب سرازیر شدند و رهبری سوریه با استفاده از این فرصت برای پیشروی در این مناطق اقدام کرده که از جمله آن شهرک مهم کنسبا در ریف شمالی لاذقیه است.

 این فرمانده میدانی در گردان مغاویر سوریه همچنین پیش‌بینی کرد که بزودی پرچم سوریه در استان ادلب و ریف آن به اهتزار درخواهد آمد؛ جایی که هم اینک پایگاه جبهه النصره گروهک تروریستی مورد حمایت عربستان است.

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

فارس

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=4930

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.