اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

۵۰ داعشی انگلیسی به کشورشان باز می‌گردند

  • کد خبر : 2160
  • 24 فروردین 1395 - 12:39
۵۰ داعشی انگلیسی به کشورشان باز می‌گردند

داعش به ۵۰ تن از عناصر انگلیسی خود اجازه داده است که به کشورشان باز گردند. به گزارش اخبار جهادی به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه انگلیسی تایمز روز سه شنبه با اعلام این موضوع تأکید کرد: موافقت داعش با بازگشت این افراد به انگلیس، نگرانی‌هایی را درخصوص برنامه این عناصر برای اجرای […]

عناصر داعش

داعش به ۵۰ تن از عناصر انگلیسی خود اجازه داده است که به کشورشان باز گردند.

به گزارش اخبار جهادی به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه انگلیسی تایمز روز سه شنبه با اعلام این موضوع تأکید کرد: موافقت داعش با بازگشت این افراد به انگلیس، نگرانی‌هایی را درخصوص برنامه این عناصر برای اجرای عملیات انتحاری به وجود می‌آورد.
بر اساس این گزارش، مسؤولان نهادهای مبارزه با تروریسم در انگلیس، در حال بررسی اسنادی هستند که طبق آنها داعش به عناصر انگلیسی خود اجازه بازگشت داده است.
تایمز خاطرنشان کرد، این اسناد جزو هزاران سندی هستند که سایت روزنامه سوری “زمان الوصل” آنها را منتشر کرده است.
در این اسناد ادعا شده است که داعش به عناصر خود به دلایل مختلفی مانند کار و یا مسائل خانوادگی، اجازه می دهد به کشورهایشان بازگردند.
در یکی از این اسناد یک انگلیسی به نام “سعید حمید” که از عناصر ناشناس داعش است اجازه گرفته است که به کشورش بازگردد، ولی برگه های او پس از کشته شدنش بازگردانده شد.
حمید در سن ۲۱ سالگی به پدرش گفته بود که یک هفته با دوستش به تعطیلات می رود، ولی هیچگاه بازنگشت.
البته حمید به داعش دروغ گفته بود و در فرمهایی که به او داده بودند نوشته بود که یتیم است و می خواهد به عنوان معلم انگلیسی و یا در بخش رسانه و یا رایانه فعالیت داشته باشد.
داعش ۶ ماه پس از خروج حمید از انگلیس عکسی را از جسد او منتشر کرد.

داعش ساخته و پرداخته سرویسهای اطلاعاتی و جاسوسی آمریکایی و اسرائیلی است و تفکرات آن برخاسته از وهابیت است؛ “ابوبکر بغدادی” سرکرده اصلی گروه تروریستی داعش در دوران حضور اشغالگران آمریکایی در عراق، در زندان بوکا در اختیار آمریکایی ها بود. با ایجاد این گروه شمار قابل توجهی از افراطی‌ها از کشورهای مختلف حتی آمریکا و کشورهای اروپایی، در سایه سکوت مقامات آن کشورها و با همکاری سرویسهای اطلاعاتی غربی و همپیمانان آنها در منطقه به راحتی توانستند به این گروه تروریستی ملحق شوند. اما اکنون بازگشت این تروریستها به یکی از بزرگترین مشکلات کشورهای غربی تبدیل شده است.

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=2160

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.