اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

بشار اسد در دیدار با عراقچی: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی قوی بود

  • کد خبر : 32679
  • 15 مهر 1403 - 13:49
بشار اسد در دیدار با عراقچی: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی قوی بود
وزیر خارجه ایران طی سفر به دمشق، با رئیس جمهور سوریه دیدار و در خصوص برخی مسائل گفتگو کرد.

به گزارش اخبار جهادی، سید عباس عراقچی، وزیر خارجه ایران در ۱۴ مهر ماه با بشار اسد، رئیس جمهور سوریه دیدار و گفتگو کرد.

بشار اسد در این دیدار، بر روابط استراتژیک میان دو کشور و اهمیت این روابط در مقابله با چالش‌ها و خطرناکی که منطقه و ملت‌های آن را تهدید می‌کند و در راس آن تداوم اشغالگری اراضی عربی توسط رژیم صهیونیستی و ارتکاب روزانه جنایت‌های قتل و ویرانی در حق غیرنظامیان در لبنان، فلسطین و سوریه تاکید کرد.

وی گفت که پاسخ ایران به تعرضات مکرر رژیم صهیونیستی در حق ملت‌های منطقه و حاکمیت کشورها پاسخی قوی بود و درسی به این رژیم داد که محور مقاومت می‌تواند در برابر دشمن بایستد و طرح‌های آن را ناکام بگذارد و اینکه محور مقاومت به لطف اراده و همبستگی ملت هایش، قوی و ثابت قدم می‌ماند.

سید عباس عراقچی بر اعتماد به قدرت مقاومت در لبنان و فلسطین و ایستادگی در مقابل آلت کشتار و ویرانی اسرائیل و همچنین لزوم هماهنگی با همه کشورهای حامی توقف این حملات تاکید کرد.

رئیس جمهور سوریه و وزیر خارجه ایران در این جلسه، راه‌های توقف حملات رژیم صهیونیستی به لبنان و اهمیت ارائه کمک به آن‌ها را در سایه آوارگی گسترده‌ای که حملات اسرائیل بررسی کردند.

انتهای پیام/

منبع: تحولات جهان اسلام

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=32679

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.