اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

عملیات ضد اسرائیلی در بئرالسبع

  • کد خبر : 32677
  • 15 مهر 1403 - 20:07
عملیات ضد اسرائیلی در بئرالسبع
در نتیجه عملیات ضد اسرائیلی یک جوان فلسطینی، یک صهیونیست کشته و ۱۰ نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش اخبار جهادی، یک جوان فلسطینی در ۱۵ مهر ماه عملیاتی را علیه گروهی از صهیونیست‌ها در پایانه مرکزی شهر بئرالسبع در جنوب فلسطین اشغالی ترتیب داد.

در نتیحه این عملیات، یک صهیونیست کشته و ۱۰ نفر دیگر زخمی شدند. اکثر زخمی‌های عملیات بئرالسبع از نظامیان گارد مرزی رژیم صهیونیستی هستند.

تصویری از شیرا سوسلیک، یکی از نیروهای گارد مرزی رژیم صهیونیستی که در عملیات ضد اسرائیلی یک جوان فلسطینی در پایانه مرکزی شهر بئرالسبع در جنوب فلسطین اشغالی کشته شد.

عامل عملیات فردی به نام “احمد سعید العقبی”، ساکن منطقه حوره در النقب بود که پس از عملیات، به ضرب گلوله نظامیان اسرائیلی به شهادت رسید. طبق اعلام شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی، این عملیات از طریق تیراندازی و حمله با سلاح سرد در ۳ نقطه مختلف در پایانه مرکزی بئرالسبع انجام شد.

در همین رابطه، ابوعبیده، سخنگوی کتائب القسام اعلام کرد: ما عملیات در بئرالسبع که توسط یک فلسطینی قهرمان انجام شد را تبریک می‌گوییم. اعتماد ما به میهن پرستی مردممان در فلسطین اشغالی استوار است و مطمئنیم که جوانان ساکن سرزمین‌های ۱۹۴۸، قادرند راهی برای ایجاد درد و رنج برای اشغالگران ابداع کنند.

سرزمین‌های اشغالی از سال‌ها قبل به دلیل جنایات بی حد و حصر صهیونیست‌ها شاهد عملیات‌های استشهادی فلسطینی‌ها به طور مسلحانه و غیرمسلحانه بوده است. برخی از عملیات‌های ضد اسرائیلی با کمک تسلیحاتی و هدایت اطلاعاتی گروه‌های مقاومت فلسطین صورت می‌گیرد و به طور هدفمند علیه نیروهای ارتش و عوامل امنیتی رژیم صهیونیستی در پاسخ به جنایات و اقدامات ضد فلسطینی آنها اجرا می‌شود؛ تعدادی دیگر نیز توسط مردم عادی با هدف انتقام‌جویی از رژیم اسرائیل انجام می‌شود.

شمار شهدای کرانه باختری از آغاز جنگ علیه غزه در هفتم اکتبر گذشته به بیش از ۷۰۰ نفر و شمار مجروحان هم به ۵۷۰۰ نفر رسیده است. شمار فلسطینی‌ها بازداشت شده در کرانه باختری از آغاز جنگ علیه غزه در هفتم اکتبر گذشته نیز به بیش از ۱۱ هزار نفر افزایش یافته است. این اقدامات در کنار سایر جنایات رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف فلسطین اشغالی باعث افزایش عملیات‌های ضد اسرائیلی و استشهادی شده است. طی شش ماه نخست سال ۲۰۲۴ میلادی، دستکم ۱۹ عملیات با چاقو، ۱۹ عملیات زیرگیری با خودرو، ۹ عملیات ساقط کردن پهپادهای اسرائیلی، ۲ عملیات شلیک راکت و ۸۴۱ عملیات تیراندازی علیه صهیونیست‌ها صورت گرفته است.

لحظه وقوع عملیات

انتهای پیام/

منبع: تحولات جهان اسلام

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=32677

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.