اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

فرماندهان مقاومت عراق: باید جدول زمانی مشخصی برای خروج نظامیان آمریکایی تنظیم شود

  • کد خبر : 31826
  • 01 مرداد 1403 - 19:09
فرماندهان مقاومت عراق: باید جدول زمانی مشخصی برای خروج نظامیان آمریکایی تنظیم شود
دبیران کل گروه‌های مقاومت «کتائب سید الشهداء» و «عصائب اهل الحق»، ضمن اعلام حمایت از ملت و مقاومت فلسطین، تأکید کردند که هر چه سریعتر باید جدول زمانی مشخصی برای خروج نظامیان آمریکایی از عراق تنظیم شود.

به گزارش اخبار جهادی، «ابوآلاء الولائی» دبیر کل «کتائب سید الشهداء» امروز دوشنبه میزبان «قیس الخزعلی» دبیر کل گروه «عصائب اهل الحق» عراق بود و طرفین مهمترین تحولات داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی را بررسی کردند.

کانالهای گروههای مقاومت عراق، ضمن اعلام این خبر، گزارش دادند، طرفین در این دیدار، راههای حمایت از دولت و ثبات سیاسی و تسریع در روند انتخاب رئیس پارلمان عراق را بررسی کردند.

ابوآلا الولائی اوایل تیر ماه گذشته نیز درباره حمایت از ملت فلسطین گفته بود: «مانع جغرافیایی که مقاومت اسلامی عراق برای شرکت در نبرد طوفان الاقصی و در هم کوبیدن مواضع دشمن صهیونیستی با فاصله بیش از ۸۰۰ کیلومتر با آن مواجه است، در صورت حماقت رژیم صهیونیستی و آغاز جنگ در لبنان از بین خواهد رفت و نبرد آن موقع از فاصله صفر خواهد بود.»

دبیرکل کتائب سیدالشهداء همچنین اشاره کرد که مقاومت در صورت وقوع جنگ در لبنان، از انواع تسلیحات نظامی زرادخانه خود استفاده خواهد کرد و اهداف را با دقت بالایی هدف قرار خواهد داد.

الخزعلی هم به واشنگتن هشدار داده بود که چنانچه رژیم صهیونیستی به لبنان حمله کند، تمام مواضع آمریکا در خاک عراق هدف قرار خواهند گرفت.

الولائی و الخزعلی ضمن بررسی مسائل امنیتی منطقه، تجاوزات ترکیه، درگیری بین یمن و رژیم صهیونیستی، تأکید کردند که هر چه سریعتر باید جدول زمانی مشخصی برای خروج نظامیان آمریکایی از عراق تنظیم شود. این دو فرمانده مقاومت، تأکید کردند که برای حمایت از مقاومت فلسطین و دفاع از مردم غزه، باید تلاش بیشتری صورت گیرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=31826

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.