اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

حمله پهپادی به عین الاسد؛ پایان صبر مقاومت عراق؟

  • کد خبر : 31763
  • 27 تیر 1403 - 21:13
حمله پهپادی به عین الاسد؛ پایان صبر مقاومت عراق؟
منابع محلی شب گذشته از حمله پهپادی گروه‌های مقاومت عراق به محل استقرار نظامیان آمریکایی در پایگاه عین الاسد خبر دادند.

به گزارش اخبار جهادی، منابع محلی در شامگاه ۲۶ تیر ماه از حمله پهپادی گروه‌های مقاومت به مواضع تروریست‌های آمریکایی در پایگاه عین الاسد واقع در استان الانبار عراق خبر دادند.

یک مقام ارتش عراق در این باره گفت: سامانه‌های پدافند هوایی یک پهپاد را در نزدیکی محوطه پایگاه سرنگون کردند ضمن آنکه ارتش گشت زنی‌های خود را در مناطق اطراف پایگاه برای جلوگیری از حملات احتمالی دیگر تشدید کرده است.

یک مقام آمریکایی نیز که خواست نامش فاش نشود، گفت: به نظر می رسد یک فروند موشک به این پایگاه شلیک شده، اما تلفات انسانی نداشته است.

پس از این حمله، برخی منابع مدعی شدند که ستاد تروریستی ارتش آمریکا در غرب آسیا (سنتکام)، وضعیت آماده‌ باش را در همه پایگاه‌ های خود در خاک عراق به بالاترین سطح افزایش داد.

گفتنی است حمله پهپادی به مواضع آمریکایی‌ها در عین الاسد در حالی صورت می‌گیرد که گروه‌های عراقی از اوایل ماه فوریه میلادی حملات خود علیه نیروهای آمریکایی در عراق را متوقف کرده بودند. این حمله به فاصله کمتر از یک هفته قبل از سفر یک هیئت نظامی بلندپایه عراقی به واشنگتن برای ادامه گفتگوها در خصوص پایان دادن به ماموریت ائتلاف نظامی در عراق به فرماندهی آمریکا صورت می‌گیرد.

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=31763

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.