اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

حضور میدانی شیخ اکرم الکعبی در عملیات پهپادی مقاومت عراق علیه اسرائیل

  • کد خبر : 31765
  • 27 تیر 1403 - 21:41
حضور میدانی شیخ اکرم الکعبی در عملیات پهپادی مقاومت عراق علیه اسرائیل
مقاومت اسلامی عراق، ویدیوی حمله پهپادی علیه مواضع رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی را منتشر کرد.

به گزارش اخبار جهادی، مقاومت اسلامی عراق دقایقی قبل، ویدیویی از روند آماده‌سازی پهپادهای انتحاری خود جهت اجرای عملیات علیه مواضع رژیم صهیونیستی در شهر ایلات واقع در جنوب فلسطین اشغالی منتشر کرد.

در این ویدیو، شیخ اکرم الکعبی، دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء حضور داشته و به عنوان یک رزمنده، به سایر نیروهای مقاومت جهت اجرای عملیات علیه رژیم صهیونیستی کمک می‌کند.

حضور شیخ اکرم الکعبی در عملیات پهپادی مقاومت عراق علیه رژیم صهیونیستی

پس از این ویدیو، شیخ اکرم الکعبی بیش از گذشته به کانون توجهات محور شرارت تبدیل خواهد شد؛ این فرمانده مقاومت پس از شهادت ابومهدی المهندس، همواره کانون توجه تروریست‌های آمریکایی بوده و به عنوان یک فرد موثر در میان گروه‌های مقاومت عراق ایفای نقش کرده است.

شایان ذکر است دبیرکل نجباء تاکنون بارها از سوی آمریکایی‌ها تهدید به ترور شده است. چندی قبل، آلینا رومانوفسکی، سفیر آمریکا در بغداد به برخی طرف‌های سیاسی اعلام کرد که آمریکا چه‌بسا رهبران گروه‌های عراقی و در رأس آنها شیخ اکرم الکعبی، دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء را به‌خاطر حمله به منافع ایالات‌متحده، مورد هدف قرار دهد.

از همین روی و با توجه به تصمیمات و اقدامات نیروهای تحت فرمان الکعبی طی ماه‌های اخیر، امکان دارد رژیم صهیونیستی و یا تروریست‌های آمریکایی جهت ترور وی اقدام کنند.

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=31765

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.