اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

ترور سرکرده تحریر الشام در شمال سوریه

  • کد خبر : 31718
  • 22 تیر 1403 - 23:32
ترور سرکرده تحریر الشام در شمال سوریه
منابع محلی از ترور مجدد سرکرده مسلحین تحریر الشام در بیمارستانی در شمال سوریه خبر دادند.

به گزارش اخبار جهادی، منابع محلی در ۲۲ تیر ماه اعلام کردند که ابومحمد الجولانی، سرکرده هیئت تحریر الشام (جبهه النصره سابق) شب گذشته برای دومین‌بار طی هفته‌های اخیر، در یکی از بیمارستان‌های شهر سرمدا واقع در استان ادلب هدف ترور قرار گرفت.

گفته می‌شود یک پرستار قصد داشت تا دارویی ناشناخته به سرکرده تحریر الشام تزریق کند اما بلافاصله توسط نیروهای تیم حفاظتی الجولانی بازداشت شد.

در پی این حادثه، تعدادی از بیماران و کادر پزشکی در داخل بیمارستان توسط نیروهای امنیتی وابسته به گروه تروریستی تحریر الشام بازداشت شدند.

شایان ذکر است در اواخر خرداد ماه ۱۴۰۳ نیز گزارشاتی در خصوص مسمومیت الجولانی منتشر شده بود. مدتی بعد، دستگاه امنیتی وابسته به تحریر الشام به این نتیجه رسید که الجولانی پس از خوردن یک نوشیدنی مسموم، ترور شده است.

انتهای پیام/

منبع: تحولات جهان اسلام

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=31718

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.