اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

اسرائیل در لیست سیاه سازمان ملل قرار گرفت

  • کد خبر : 31488
  • 19 خرداد 1403 - 21:01
اسرائیل در لیست سیاه سازمان ملل قرار گرفت
سرمنشی عمومی سازمان ملل متحد، تصمیم خود مبنی بر قرار دادن اسرائیل به لیست را به این رژیم اعلام کرد.

به گزارش اخبار جهادی، آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد تصمیم خود برای قرار دادن اسرائیل در لیست سیاه دولت‌ها و رژیم‌هایی که به کودکان در مناطق درگیری آسیب می‌زنند را به این رژیم اعلام کرده است.

نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل با تأیید این موضوع گفت که گوترش این تصمیم را به اطلاع وی رسانده است. وی از این تصمیم که به دلیل لطمات اسرائیل به کودکان در جنگ غزه وارد شده انتقاد کرد و آن را شرم‌آور خواند.

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم اسرائیل نیز در واکنش به قرار گرفتن ارتش این رژیم در لیست سیاه سازمان ملل اظهار داشت: این سازمان ملل است که در لیست سیاه قرار دارد. سازمان ملل زمانی که به حامیان حماس پیوست، در لیست سیاه تاریخ قرار گرفت؛ ارتش اسرائیل اخلاق‌مدارترین ارتش دنیا است و هیچ تصمیم سخیفی از سوی سازمان ملل این واقعیت را تغییر نمی‌دهد.

انتهای پیام/

منبع: تحولات جهان اسلام

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=31488

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.