اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

حمله افراد ناشناس به رستوران آمریکایی در بغداد

  • کد خبر : 31453
  • 15 خرداد 1403 - 21:50
حمله افراد ناشناس به رستوران آمریکایی در بغداد
افراد ناشناس به یکی از شعبه‌های کی‌اف‌سی در پایتخت عراق حمله کردند.

به گزارش اخبار جهادی، افراد ناشناس شب گذشته به یکی از شعبه‌های “کی‌اف‌سی” در خیابان فلسطین بغداد حمله کردند. منابع امنیتی عراق اعلام کردند که حمله به رستوران کی‌اف‌سی خسارات قابل توجهی برجای گذاشت، اما به کارکنان و مشتریان آسیبی نرسیده است.

بر اساس اعلام منابع عراقی، این حملات پس از آن آغاز شد که یکی از مقامات ارشد کتائب حزب‌الله عراق با انتشار بیانیه‌ای از عراقی‌ها خواست تا برندهای آمریکایی را بایکوت کنند.

ویدیوی حمله افراد ناشناس به یکی از شعبه‌های کی‌اف‌سی در بغداد

جزئیات بیشتری در این رابطه منتشر نشده است اما برخی‌ افراد مدعی شده‌اند که این اقدام توسط گروه موسوم به ربع الله صورت گرفته است. عبارت “ربع الله” از اصطلاحات محلی عراق به معنای “یاران خدا” است. این گروه به دلیل ظلم و آسیب‌های ناشی از اقدامات آمریکا و غربگراهای عراق تشکیل شده است.

این جنبش تاکنون سازماندهی تظاهرات علیه دفتر حزب دموکرات و دفاتر شبکه‌های دجله و MBC در پی توهین هوشیار زیباری (یکی از مقامات پیشین دولت و حزب دموکرات کردستان عراق) به حشدالشعبی در تاریخ ۲۶ مهر ۹۹، تخلیه و ضبط یک باشگاه شبانه در منطقه الکراده شهر بغداد در تاریخ ۸ آذر ۹۹، تجمعات و… را به عهده داشته است.

تعدادی از رسانه‌ها، گروه ربع الله را به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های کتائب حزب‌الله عراق معرفی کردند اما کتائب حزب‌الله این موضوع را تکذیب کرد.

پس از حوادث شب گذشته در بغداد، یک منبع میدانی از استقرار نیروهای سازمان مبارزه با تروریسم در میدان الحریه پایتخت عراق خبر داد.

نیروهای سازمان مبارزه با تروریسم عراق در میدان الحریه

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=31453

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.