اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

هلاکت سرکرده سعودی داعش و ۲۰ تروریست دیگر در غرب الانبار عراق

  • کد خبر : 5517
  • 24 مهر 1395 - 19:09
هلاکت سرکرده سعودی داعش و ۲۰ تروریست دیگر در غرب الانبار عراق

منابع خبری روز شنبه گزارش دادند که در پی حملات هوایی جنگنده عراقی به مواضع داعش در غرب استان الانبار یکی از سرکرده های سعودی داعش به همراه ۲۰ تن دیگر از عناصر این گروه به هلاکت رسیدند. به گزارش اخبار جهادی ، جنگنده های عراقی در چهار نوبت مواضع داعش در شهرستان القائم واقع […]

منابع خبری روز شنبه گزارش دادند که در پی حملات هوایی جنگنده عراقی به مواضع داعش در غرب استان الانبار یکی از سرکرده های سعودی داعش به همراه ۲۰ تن دیگر از عناصر این گروه به هلاکت رسیدند.

به گزارش اخبار جهادی ، جنگنده های عراقی در چهار نوبت مواضع داعش در شهرستان القائم واقع در غرب استان الانبار را هدف قرار دادند که در پی این حملات «ابو جراح السعودی» سرکرده عربستانی داعش و ۲۰ تن دیگر از تروریست ها کشته شدند.
در این حمله جنگنده های عراقی همچنین تعدادی از خودروهای زرهی و انبار مهمات گروهک تروریستی داعش را منهدم کردند.
در همین حال جنگنده – بمب افکن های عراقی امروز مواضع عناصر داعش را در اطراف منطقه قیاره واقع در جنوب استان نینوا بمباران کردند که در این حمله ۱۲ تروریست داعشی کشته و یا زخمی شدند.
مرحله دوم عملیات آزادسازی استان نینوا ۱۸ ژوئن (۲۹ خرداد) با مشارکت تمام نیروهای عراقی با هدف آزادسازی شهرستان شرقاط واقع در استان صلاح الدین و منطقه قیاره واقع در جنوب موصل آغاز شد.
از سوی دیگر به گزارش خبرگزاری آلمان از الرمادی، ۶ سرباز عراقی در حمله عناصر داعش به مواضع نیروهای عراقی در اطراف شهرستان الرطبه واقع در استان الانبار کشته شدند.
شهرستان مرزی الرطبه در محور ارتباطی میان عراق، سوریه و اردن واقع شده و به لحاظ راهبردی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
برخی شهرهای عراق از ۱۹ خرداد سال ۱۳۹۳ از سوی گروهک تروریستی – تکفیری داعش اشغال شده است.
قرار است در روزهای آینده حمله نیروهای عراقی برای بازپسگیری شهر موصل یکی از بزرگ ترین شهرهای عراق که هنوز در اشغال داعش است، شروع شود.

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

ایرنا

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=5517

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.