اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

کشته شدن سه نظامی اسرائیلی در نزدیکی مرز با مصر

  • کد خبر : 27368
  • 13 خرداد 1402 - 12:58
کشته شدن سه نظامی اسرائیلی در نزدیکی مرز با مصر
در پی درگیری مسلحانه میان نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی و یک سرباز ارتش مصر در نزدیکی گذرگاه نیتسانا در مرز با مصر، سه نظامی اسرائیلی کشته و چند تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش اخبار جهادی، رسانه‌های اسرائیلی در ۱۳ خرداد ماه اعلام کردند که یک گشتی ارتش رژیم صهیونیستی در نزدیکی مرز مصر هدف حمله قرار گرفته و چند نظامی اسرائیلی به شدت مجروح شدند.

ساعاتی پس از حادثه، ارتش رژیم صهیونیستی نیز از تبادل آتش بین نظامیان اسرائیلی و افراد مسلح در نزدیکی گذرگاه نیتسانا در مرز با مصر خبر داد و عنوان کرد که در این حادثه سه نظامی اسرائیلی کشته و چند تن دیگر زخمی شدند. بر اساس ادعای ارتش ارتش اسرائیل، حادثه جاری در مرز با مصر امنیتی است و جنایی نیست و هنوز هم پایان نیافته و این حادثه در ۴۰ کیلومتری شهر رفح در جنوب نوار غزه اتفاق افتاده است.

بر اساس اعلام ارتش اسرائیل، عامل درگیری مسلحانه با نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در مرز با مصر، یکی از سربازان ارتش مصر بوده است. سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز در این رابطه بیان داشت که این سرباز مصری در درگیری با نظامیان ارتش کشته شده است.

تا این لحظه دو نفر از مجروحان به بیمارستان سورکا در بئر السبع منتقل شدند. همچنین ارتش رژیم صهیونیستی شمار زیادی از نیروهای پشتیبانی را به این منطقه اعزام کرده است. جزئیات بیشتری در این رابطه منتشر نشده زیرا این منطقه تحت کنترل و نظارت نظامی قرار دارد و فعلا اجازه انتشار جزئیات بیشتر داده نشده است.

انتهای پیام/

منبع: تحولات جهان اسلام

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=27368

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.