اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

تداوم درگیری‌ها میان ارتش اسرائیل و مقاومت فلسطین (ویدیو)

  • کد خبر : 27020
  • 22 اردیبهشت 1402 - 3:28
تداوم درگیری‌ها میان ارتش اسرائیل و مقاومت فلسطین (ویدیو)
گروه‌های مقاومت فلسطین در پاسخ به حملات ارتش اسرائیل به نوار غزه، سرزمین‌های اشغالی را هدف حملات راکتی قرار دادند که طی این حملات دستکم یک صهیونیست کشته و چند نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش اخبار جهادی، در نتیجه حملات راکتی مقاومت فلسطین به اراضی اشغالی، دستکم یک صهیونیست کشته و بیش از هفت نفر دیگر زخمی شدند. همچنین چند منزل متعلق به صهیونیست‌ها نیز به شدت آسیب دید.

شبکه هفت تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد شماری از راکت‌هایی که توسط نیروهای مقاومت فلسطین به شهرک عسقلان شلیک شده بود، پیشرفته و حامل کلاهک‌های انفجاری به وزن ۵۰۰ کیلوگرم بوده است.

این حملات پس از آن صورت گرفت که سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، تصاویری از تجهیز رزمندگان خود به راکت‌های “براق ۸۵” برای هدف قراردادن اشغالگران صهیونیست در پاسخ به ترور فرمانده یگان موشکی خود را منتشر کرد.

ویدیویی از ورود راکت‌های “براق ۸۵” جهاد اسلامی به نبرد با اسرائیل

گفتنی است درگیری‌های رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین وارد چهارمین روز شده است و تا این لحظه تلاش‌های طرف‌های مختلف جهت برقراری آتش‌بس با شکست مواجه شده است.

شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم اسرائیل اعلام کرد اسرائیل به مصر اطلاع داده است که پس از حملات راکتی اخیر مقاومت به سرزمین‌های اشغالی، دیگر در مذاکرات آتش بس شرکت نخواهد کرد. با این وجود و با در نظر گرفتن رد شروط مقاومت توسط رژیم صهیونیستی، به نظر می‌رسد دور جدید درگیری‌ها میان طرفین تا چند روز دیگر نیز ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید:
ترور هدفمند فرمانده یگان موشکی سرایا القدس در غزه توسط اسرائیل
آغاز عملیات ثأر الاحرار؛ حمله راکتی مقاومت فلسطین به سرزمین‌های اشغالی (ویدیو و تصویر)

ویدیویی از شلیک راکت‌های مقاومت به سوی سرزمین‌های اشغالی.

انتهای پیام/

منبع: تحولات جهان اسلام

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=27020

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.