اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

شهادت فرماندهان سرایا القدس در حمله هوایی اسرائیل به غزه (ویدیو و تصویر)

  • کد خبر : 26917
  • 19 اردیبهشت 1402 - 10:58
شهادت فرماندهان سرایا القدس در حمله هوایی اسرائیل به غزه (ویدیو و تصویر)
در پی حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه، ۱۲ نفر از جمله سه تن از فرماندهان نظامی جنبش جهاد اسلامی شهید و ۲۰ تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش اخبار جهادی، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در بامداد ۱۹ اردیبهشت ماه، مناطقی را در نوار غزه بمباران کردند که این جنایت وحشیانه، ۱۲ نفر از جمله چند زن و کودک به شهادت رسیدند.

دقایقی بعد از حمله، سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با انتشار بیانیه‌ای از شهادت سه تن از فرماندهان بلندپایه خود در حمله امروز جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه خبر داد.

طبق بیانیه سرایا القدس، جهاد شاکر غنام، دبیر شورای نظامی سرایا القدس، خلیل صلاح البهتینی، عضو شورای نظامی و فرمانده منطقه شمالی سرایا القدس و شهید طارق محمد عزالدین، یکی از فرماندهان نظامی سرایا القدس در کرانه باختری در این حمله به شهادت رسیدند.

در همین رابطه، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ۴۰ فروند جنگنده در حملات بامداد امروز به غزه و ترور فرماندهان جهاد اسلامی مشارکت داشتند. وی بیان کرد که عملیات نظامی کنونی علیه غزه ادامه خواهد داشت و ممکن است چند روز به طول بیانجامد.

منابع عبری زبان اعلام کردند که در پی ترور شماری از فرماندهان جهاد اسلامی، ارتش رژیم صهیونیستی در مرزهای جنوبی به حالت آماده‌باش کامل درآمده است.

یک مسئول نظامی اسرائیلی نیز در گفتگو با رادیو عبری زبان کان اعلام کرد که طرح‌ریزی برای عملیات نظامی بامداد امروز به غزه از حدود یک ماه پیش انجام شده بود اما پس از کسب اطلاعاتی دقیق، بامداد امروز فرصت اجرای آن پیش آمد.

شایان ذکر است با توجه به فعالیت‌های رسانه‌ای و سخنان مقامات فعلی و سابق رژیم اسرائیل، انتظار می‌رفت که این اقدام دیر یا زود صورت گیرد و حملات بامداد امروز جنگنده‌های اسرائیلی به نوار غزه، پس از زمینه‌چینی و آماده‌سازی افکار عمومی جهت هدف قرار دادن مواضع گروه‌های مقاومت فلسطین در این باریکه صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: شبکه ‍۱۴ اسرائیل: حمله به نوار غزه حتمی است!

ارتش رژیم صهیونیستی، ویدیوی حمله هوایی به اهدافی در نوار غزه را منتشر کرد.
لحظه بمباران منزل شهید غنام در رفح واقع در جنوب نوار غزه

انتهای پیام/

منبع: تحولات جهان اسلام

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=26917

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 5انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.